טוב לדעת

עיצוב לוגו - נובו

האם אנחנו חייבים להתאהב בלוגו החדש שלנו ברגע שמציגים לנו אותו?

כשאנחנו פוגשים לראשונה עיצוב של לוגו שנעשה עבורינו, אנחנו מצפים להתאהב. הגישה הזו מוטעית ביסודה. החיבור ללוגו הוא תהליך שלוקח זמן ושיקול דעת. הבחירה לא צריכה להתבצע לפי העדפות אישיות של צבע או צורה אלא חייבת להיות על בסיס קריטריונים שיווקיים נכונים: 1/ לוגו פשוט 2/עיצוב זכיר 3/ לוגו שמעביר תחושה של אופי המותג 4/מתאים … להמשיך לקרוא האם אנחנו חייבים להתאהב בלוגו החדש שלנו ברגע שמציגים לנו אותו?

המשך לקרוא »

badouch

מיתוג טוב – מאיפה מתחילים?

הרבה חברות שואלות אותנו ״מאיפה מתחילים את כל התהליך?״ לאחר שנים של נסיון אנחנו תמיד ממליצים לגשת לרעיון המקורי ממנו נבנתה החברה. שם בדרך כלל יש שם הרבה תשובות חשובות, כדוגמא: ערכים עליהם החשיבה היתה מושתת,מה היו האמונות של הבעלים / שותפים, מה היה חסר בעולם באותו הזמן והצורך ממנו נבע הרעיון. אם זה מיתוג שיש לחדש … להמשיך לקרוא מיתוג טוב – מאיפה מתחילים?

המשך לקרוא »

מיתוג עסק ג'םגוס

האם נכון להשקיע במיתוג מיד בפתיחת העסק?

הרבה בעלי עסקים חדשים שעומדים לפתוח שואלים אותנו מתי נכון להשקיע במיתוג האם מיד מתחילת הקמת העסק או שעדיף לחכות שנה שנתיים לראות אם העסק מצליח ואז להשקיע? וזו התשובה שאנחנו תמיד עונים להם: לוגו שמעוצב נכון מוסיף כבוד לחברה שלך,הדיוק בעיצוב מעביר את המסר בצורה נכונה ומשדר שהעסק שלי חשוב לי ולכן אני מאמין בו, … להמשיך לקרוא האם נכון להשקיע במיתוג מיד בפתיחת העסק?

המשך לקרוא »

office

7 טיפים למשרד מנצח

לפני הרבה שנים היינו יוצאים לעבודה מוקדם בבוקר, מגיעים למשרד קודר, קובייתי, עם תאורת פלורסנט, שולחן לבן, כסא, מחשב,קירות  לבנים ואם רצו ממש לגוון אז שילבו גם גוונים אפורים. ידענו שהעבודה היא חיינו, וככה צריך להתנהל עד גיל 65 – להגיע,לעבוד והביתה! לאף אחד לא היה ממש בתודעה שניתן להשקיע בחלל העבודה כיום כל הקונספט של חלל העבודה השתנה. מהצד … להמשיך לקרוא 7 טיפים למשרד מנצח

המשך לקרוא »

עיצוב אתרים

הדרך הנכונה לעיצוב אתרים שיווקיים

הקידום בגוגל בימינו הוא כלי עיקרי וחשוב להבאת לקוחות. כסטודיו שמעצב אתרים שיווקיים הרבה מאוד שנים, אנו שמים דגש מרכזי על עיצוב עמודים שמותואמים לקידום בגוגל. הדגש הוא בעיקר על הנקודות הבאות: מילות מפתח חלק מרכזי בעיצוב הדפים משלב בתוכו דגש על מילות מפתח. במקומות המתאימים אנחנו משלבים קטעי טקסט שיווקיים ומשפטים שבתוכם נמצאות המילות … להמשיך לקרוא הדרך הנכונה לעיצוב אתרים שיווקיים

המשך לקרוא »

logo

למה מחיר הלוגו כל כך יקר?

בתקופה האחרונה יצא לי להתקל מספר פעמים במשפט זה, אז החלטתי לכתוב מאמר על הנושא שאני מקוה שייתן הסבר מעמיק ומושכל. ראשית חשוב לי לציין שלוגו לא מחליפים בכל שנה, לוקח כל כך הרבה זמן לבנות מותג שיהיה זכיר ללקוח במיוחד שאין לנו תקציבי ענק כמו שיש לקוקה קולה על מנת להחדיר אותו לשוק. גם חשוב … להמשיך לקרוא למה מחיר הלוגו כל כך יקר?

המשך לקרוא »

672x372

מיתוג פנים ארגוני

כיום הרבה מאוד חברות הבינו שלא מספיק תהליך מיתוג בו עושים שינוי לכל הנראות של החברה כלפי הלקוחות / מתחרים / משווקים, אלה יש לעשות תהליך מעמיק ושווה ערך גם לתהליך בתוך החברה. תהליך של מיתוג מחדש שלא מוזרם פנימה לתוך החברה בצורה נכונה יכול להוות בעיה לא פשוטה. חברות רבות השכילו והבינו את המצב … להמשיך לקרוא מיתוג פנים ארגוני

המשך לקרוא »

672x372

על מה כל בעלי העסקים מתלוננים כל הזמן?

במשך כל שנות עבודתי בתחום המיתוג (23 שנה) הבחנתי ב 4 תלונות משותפות לכל בעלי העסקים. התלונות שחוזרות על עצמן: השוק רווי מדי הצרכן של היום מפונק קשה ליצור חווית לקוח קשה ליצור נאמנות לקוח בעלי עסקים נלחמים ברמה יומית להשמע /להתבלט מעל הרעש הכללי- בידול של העסק מעל המתחרים להיות זכירים ללקוחות שמגיע הזמן הנכון … להמשיך לקרוא על מה כל בעלי העסקים מתלוננים כל הזמן?

המשך לקרוא »

shir6-672x372

על מה כדאי לעבוד עם יועץ שיווקי לפני תהליך מיתוג

ייעוץ עסקי מתעסק הרבה בענייני מיתוג, מיתוג מתייחס לערכים ואפילו הרגשות שהמותג משדר לצרכנים. בקרב הצרכנים ישנה תפיסה כלשהי לגבי כל מותג וזוהי בעצם מטרת המיתוג – לגרום לתפיסה לשינוי תפיסה אצל הצרכנים, בצורה אשר תשרת את המותג, תבדל אותו מהמתחרים ובסופו של דבר תסייע למכור את המותג. מיתוג הוא לא רק מה שמאפשר לנו … להמשיך לקרוא על מה כדאי לעבוד עם יועץ שיווקי לפני תהליך מיתוג

המשך לקרוא »

prime

5 טיפים לשימור מותג מנצח

כדי לשמר מותג מנצח לאורך זמן יש כמה צעדים שיש לקחת בחשבון בכל שנה. אז לאחר שגיבשנו מי אנחנו, מה מבדל אותנו, ומה השפה שאנחנו נדבר עם הלקוח, הקונספט שלנו מוכן, יש סיפור מותג שמחבר את הלקוח אלינו רגשית פיתחנו שפה עיצובית מותאמת לערכים שלנו, חזון ועוד פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון כשבונים מותג, התחלנו לעבוד תקופה … להמשיך לקרוא 5 טיפים לשימור מותג מנצח

המשך לקרוא »

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
top