טוב לדעת

מה זה מיתוג ואיך עושים אותו כמו שצריך?

מיתוג היא ללא ספק מילת הבאז הכי חמה כיום בתעשייה העסקית והדרך להעלות את הערך האמיתי של כל מותג. אם עד לא מזמן המשמעות של המילה הייתה מובנת רק לכרישי שיווק ובעלי ממון, כיום גם בעלי עסקים קטנים מבינים את הכוח שטמון בתדמית הנכונה. אז מהו מיתוג, למה הוא כל כך חשוב ואיך עושים אותו כמו שצריך? הכל בכתבה הבאה.

מהו מיתוג?

מיתוג נחשב לתפיסה של המוצר או השירות שלכם בעיני קהל היעד שאליו אתם פונים. אם לדוגמה יש לכם מסעדה או בר ואתם רוצים שהם יקבלו את האפיל הנכון בקרב קהל יעד של בני עשרים עד שלושים, יש לבצע מגוון של פעולות בכדי להשיג זאת. חשוב לזכור שמיתוג איכותי הוא לא מהלך חד פעמי של זבנג וגמרנו, אלא דרך עבודה שבמסגרתה ניתן להעניק לכל חברה סט ערכים ייחודי שאיתה היא תהיה מזוהה ואף להשיג שגרירי מותג אשר ילוו אותה ברשתות החברתיות השונות.

מדוע הוא כל כך חשוב?

רבים טועים לחשוב שהמוצר שלהם הוא המפתח להצלחה ושוכחים שאנו חיים בעולם של תדמיות. כך שלא חשוב עד כמה המוצר שלכם מנצח, אם הוא לא מתקשר עם ערכים מסוימים שקוסמים לקהל היעד שלכם, הוא לא יוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

יחד עם זאת, לקצב החיים המהיר שבו אנו חיים יש גם יתרון וסגנון החיים הייחודי של השנים האחרונות מאפשר לבצע שורה של מהלכים שהיו עד לפני כמה שנים כמעט ובלתי נתפסים. היכולת שלנו להשיג חשיפה של מסר שיווקי שיגיע לעשרות אלפי אנשים בלחיצת כפתור, מהווה חלק בלתי נפרד מהעולם הדיגיטלי שבו אנו חיים.

איך עושים מיתוג איכותי בעזרת כל המידע שעומד לרשותנו?

מיתוג איכותי מתחיל מבחינת הצרכים של כל לקוח ויצירת מעטפת שיווקית שמתאימה לדרישות שלו. חשוב לבצע מחקר שוק רציני אשר כולל: יצירת פרסונות, קבוצות מיקוד ואנליזה אודות המגמות האחרונות בענף. כך שבעצם לפני שמתחילים באספקטים האופרטיביים, חייבים לעשות שיעורי בית וללמוד את הענף על בוריו. מומלץ גם להכיר את המותג באופן אישי ולהבין מהו הערך המוסף שיש לו על פני המתחרים. זה יכול להיות סיפור הקמה מרגש, קונספט ייחודי או מחירים אטרקטיביים במיוחד.

מיתוג איכותי – הלכה למעשה?

אחרי שאתם כבר יודעים מה זה מיתוג ולמה הוא כל כך חשוב בעולם של היום, כדאי לתת את הדעת על הצעדים האופרטיביים של המיתוג. צעדים אלו כוללים שדרוג של כל האספקטים הוויזואליים של כל עסק: עיצוב אתר האינטרנט, דף הפייסבוק, עמוד האינסטגרם ועוד. אסור גם לשכוח את עולם הפרינט בכדי להגיע למיתוג שעוטף את העסק 360 מעלות. יש להתמקד בכרטיסי הביקור, הודעות לעיתונים, הקומוניקטים המדויקים וכמובן שלא להזניח את עבודת יחסי הציבור הישנה והטובה.

צרו קשר עוד היום – אם גם אתם רוצים מיתוג לעסק בולט ומנצח – 09-7744802

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top