רקע
חברת lastmile עוסקת בפתרונות איסוף אוטומטים לתרופות במרשם וחבילות.
אתגר
האתגר שלנו היה לפתח מותג שיכיל תחתיו 3 חברות בתחומים שונים,
אך יחד עם זה יעביר את התחושה והרעיון של מספר חברות הנמצאות תחת חברת אם אחת.
הפתרון
לאחר הבנת קהלי היעד השונים ותחומי העיסוק השונים של כל חברה
פיתחנו שפה רחבה מאוד, ראשית של חברת האם last mile, הסמל בלוגו המעביר את תחושת המהירות והחדשנות ואת שלושת החברות תחתיו, הצבע האפור כהה משדר ביטחון וחוזק וגווני הכחול משדרים דינמיות ותנועתיות. לאחר מכן שפה עיצובית לכל תת חברה, החל משימור הצורניות של הלוגו הראשי, חשיבה על הסמל המתאים והצבעוניות שמייחדת אותו, וחשיבה כוללת איך כל החברות יעבדו יחד כקבוצה.
עיצבנו לחברה מצגת חברה, אתר אינטרנט רחב, מכונות האיסוף ומסירה, מארזים, ניירת חברה ועוד…
התוצאה יצאה רעננה, חדשנית ובולטת מאוד.