האתגר
האתגר העיקרי שלנו בפרויקט זה היה ליצור שפת מותג ייחודית שתתן ביטוי למסרים הייחודיים של הליבה בדרכים שונות. תעשיית הסייבר נחשבת לשוק שמרני, אולם מבחינה טכנולוגית היא מאוד מתקדמת.
הפתרון
לאחר שהבנו את הייחודיות של החברה הזו וזו 7 זהויות ליבה, פיתחנו שפת מותג שלמה סביב המושג הזה שמראה את הליבה בדרכים מעניינות שונות. יצרנו מצגת לחברה, ניירת עסקית, סטייל גייד לחברה פרופיל חברה וכמובן שכל היצירה הזו הוכנסה לאתר החברה.
האתר קיבל מראה נקי ומדוויק המשדר את הפתרונות של החברה לשלושת ההיבטים לזיהוי הסיכון העסקי, הגנה על העסק ושמירת העסק. פיתחנו אייקונים לכל הפתרונות השונים היוצאים משפת c של הלוגו, הדימויים שנבחרו לדף הבית היו להראות את הליבה בצורה גלובלית מאוד עמוקה, נתנו לו ברק בתזוזה עדינה שמוביל למסרים שלהם. שאר הדימויים שנבחרו נתנו מראה עסקי יחד עם שילוב הליבה והצבע האדום בדרכים ייחודיות.
התוצאה
נוצר מותג חזק, יוצא דופן המראה את היחוד שלהם מהשנייה הראשונה!