האתגר
האתגר העיקרי שלנו היה ליצור בידול ייחודי לחברה, המתמחה בהתקפות DDoS. חלק מתהליך המיתוג היה להעניק לחברה מראה ותחושה חדשניים טכנולוגיים ובמקביל להשאיר את סמל המנעול והמבוך שהיה מזוהה מאוד עם המותג.
הפתרון
התחלנו בבניית שפה למותג רחבה מאוד מיצירת ויזואליות ייחודית, סט גדול של אייקונים ואינפוגרפיקות שיסבירו את הנתונים בצורה מהירה יותר ויהפכו לבלתי נשכחים.
עיצבנו את הלוגו החדש ועדכנו את סמל המנעול והמבוך ששולב בשם האות O על מנת לעבוד יחד ולחבר את המסר. האתר היה האתגר הגדול ביותר שלנו שהיה צריך ליצור סיפור של מותג עם מסר ברור של יכולותיהם הייחודיים. בכל התוצאים השיווקיים השונים רצינו בכל פעם להפתיע ולחדש כל פריט בדרך הייחודית שלו להמשיך להבליט עוד שכבות של סיפור המותג ולהראות יותר ויותר ערכים חשובים להם במשך שנים רבות.
התוצאה
השגנו מראה חדשני ורענן שהתפרס לאורך כל התוצרים והעניק להם בידול משמעותי בתחום שלהם.