טוב לדעת

LUNCH_BOX4

חשיבות המעצב בהקמה ושיווק מסעדה

בכל פתיחת עסק חדש בכלל ובמסעדנות בפרט, קיימת חשיבות גדולה בעיצוב המקום ומיתוגו. החשיבות היא בעיקר למכירות, כמו שכל עסק ירצה לקדם. מיתוג ושיווק המקום מחייב שימוש במעצב גרפי מיומן ומנוסה. ידע נכון יכול לקדם את העסק ולהגדיל רווחים. לימור ברעם ממתגת מסעדות ובתי קפה – בעלת רקע ייחודי בניהול מסעדות, לימודי שיווק – הנותנים … Continue reading חשיבות המעצב בהקמה ושיווק מסעדה

המשך לקרוא »

dior-3

מיתוג עיסקי – למה כל עסק צריך אותו?

מילא חברות גדולות, אבל מיתוג לעסקים קטנים ובינוניים? כשהמוניטין טוב והלקוחות ממשיכים לזרום, מדוע הם צריכים את זה? רמז: התשובה נמצאת בגוף השאלה. במוקדם או במאוחר, כל עסק קטן או בינוני שואל את עצמו את השאלה, “האם אני צריך מיתוג”? מדובר בשאלה חשובה מאין כמוה, ואי לכך ראוי שכל עסק שמכבד את עצמו יתחבט בה. … Continue reading מיתוג עיסקי – למה כל עסק צריך אותו?

המשך לקרוא »

IMG_6748

עיצוב כרטיסי ביקור

מלבן קטן מנייר יכול לעשות את ההבדל בין להצלחה עסקית לכישלון. שאלו את עצמכם: האם כרטיס הביקור שלכם מעוצב באופן מקצועי? קיימות מספר דרכים עיקריות בהן אנחנו משאירים רושם ראשוני על לקוח או שותף פוטנציאלי: הפנים שלנו, טון הדיבור, הלבוש, ריח ושפת הגוף, המבט בעיניים, המסרים המילוליים שאנחנו מעבירים. וגם כרטיס הביקור שלנו. למלבן הקטן … Continue reading עיצוב כרטיסי ביקור

המשך לקרוא »

IMG_6709

בחירת מעצב גרפי

לקוחות רבים מתקשים בבחירת מעצב גרפי, פשוט בגלל שאינם בטוחים מה בדיוק הם מחפשים.. הנה מספר שיקולים הכרחיים לבחירת מעצב גרפי מקצועי: 1. תיק עבודות (פרוטפוליו) איכותי- הפן החזותי צריך להיות מרשים ובלתי נשכח, כמו גם הולם ומתאים לפרויקט הרלוונטי. ( כמו לדוגמא מודעה עבור מועדון קשישים לא תכלול כתב קטן מידי) 2. חוש שיווק … Continue reading בחירת מעצב גרפי

המשך לקרוא »

אמצעים למיתוג עסקי מתקדם

אמצעים מתקדמים למיתוג עסקים

עולם העסקים המודרני, התחרותי והתובעני, מחייב את כל סוגי העסקים להשקיע משאבים שונים בפעולות שיווק ותהליכי מיתוג. יחד עם זאת, חשוב לציין ולהדגיש שפתרונות הטכנולוגיה המתקדמים מאפשרים כיום גם לעסקים קטנים ובינוניים ליהנות ממגוון הולך וגדל של אמצעים מתקדים למטרות שיווק ומיתוג בית העסק. חבילת מיתוג לעסקים – מה היא כוללת? אחד מהאמצעים העומדים לרשותו … Continue reading אמצעים מתקדמים למיתוג עסקים

המשך לקרוא »

4

תקשורת באמצעות צבע

רוצה מישהו מקצועי, נעים, אינטליגנטי, משעשע ומוכשר? זה המון להעביר דרך לוגו אחד! מעצבים מרבים להשתמש ברכיבי הלוגו (גופן, גרפיקה, צבע וסוג הטיפול) על מנת להעביר מגוון מסרים בבת אחת. כאשר כל היסודות הללו מתחברים בהרמוניה אנשים יגיבו למסר אותו אתה מנסה לשלוח ולהעביר. הצבע הוא אחד מיסודות העיצוב. מרבית האנשים יודעים כי צבעים חמים … Continue reading תקשורת באמצעות צבע

המשך לקרוא »

BULLDOG1

עיצוב אריזות

עומדים בפני השקת מוצר חדש? כדאי שתדעו: אנשים מביטים בקנקן, ורק אז במה שבתוכו. השקיעו בעיצוב האריזה של המוצר שלכם, ותנו ללקוחות שלכם להתרגש כמו לפני פתיחת מתנת יומולדת. זה ישתלם לכם. דמיינו שאתם עומדים מול שורה של מוצרים הניצבים על מדף בחנות. מה מבדיל ביניהם? אילו מוצרים מסקרנים אתכם? אילו מעיפים לכם את העפעפיים … Continue reading עיצוב אריזות

המשך לקרוא »

עיצוב אתר תדמיתי - אינפורמטיבי

מה אנשים שונאים באתרי אינטרנט?

יותר ויותר מחקרים מראים כי מערכת הציפיות של המשתמשים ברשת האינטרנט נעשית מתוחכמת. בראש סדר העדיפויות של המשתמש נמצא הרצון למצוא את המידע אותו הוא מחפש בקלות ובמהירות. יותר מידי חברות מעמיסות על האתרים שלהן גימיקים שמושכים את תשומת לב הגולש, אך עם זאת מעצבנים אותו ומפריעים לזרימת המידע, וסופו של דבר אף פוגעים בחברה … Continue reading מה אנשים שונאים באתרי אינטרנט?

המשך לקרוא »

ZROA_HAYABASHA3

עיצוב לוגו

פותחים עסק חדש? בונים מיתוג לעסק ותיק? אחרי שבחרתם שם מתאים, מגיע שלב עיצוב הלוגו. למה? כי לוגו הוא השער דרכו לקוחות מזהים אתכם ותופשים את מה שאתם עושים. כולנו מכירים ואוהבים לוגואים. הם מלווים אותנו מאז שהיינו ילדים קטנים, כשהיו לנו דברים טובים יותר להרהר בהם מאשר מודלים עסקיים ותהליכי מיתוג. הלוגו של קוקה … Continue reading עיצוב לוגו

המשך לקרוא »

goldglass_design

מיתוג העסק – ולמה זה כל כך חשוב לעסקים

התחלתם כעסק קטן, הזמן עושה את שלו וגם העבודה הקשה. אבל חסר פה משהו, הייתה צמיחה ונעצרה, מקסימום עוד לקוח אחד או שניים מתווספים, אבל אתם רציתם אימפריה, רציתם שיכירו את השם שלכם בכל מקום וזה לא קורה. אז איך עושים את זה? איך הופכים את העסק לשם דבר, ואת ה”שם” למותג? לוגו נכון ובניית … Continue reading מיתוג העסק – ולמה זה כל כך חשוב לעסקים

המשך לקרוא »

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
top