הרבה בעלי עסקים חדשים שעומדים לפתוח שואלים אותנו מתי נכון להשקיע במיתוג האם מיד מתחילת הקמת העסק או שעדיף לחכות שנה שנתיים לראות אם העסק מצליח ואז להשקיע?
וזו התשובה שאנחנו תמיד עונים להם:
לוגו שמעוצב נכון מוסיף כבוד לחברה שלך,הדיוק בעיצוב מעביר את המסר בצורה נכונה ומשדר שהעסק שלי חשוב לי ולכן אני מאמין בו, משקיע בו,כבר מיד עם הפתיחה שלו.
עסק שמשקיע במיתוג – משקיע בבניה של שפה שלמה, לא רק בלוגו.
שפה המבטאת את כל אופי החברה, העקרונות שלה, ערכים, ועוד הרבה פרמטרים חשובים. כאלו שאם מסתכלים על השפה – מבינים מיד מי החברה, במה היא מאמינה ועוד, מבלי שצריך להגיד מילה.
לוגו שמעוצב בצורה מקצועית יאפשר למיתוג שלך לספר סיפור, סיפור שמחבר את הלקוח אליך דרך הרגש – שזה הדבר הכי חשוב והכי זכיר לאנשים. אנשים לא זוכרים הרבה דברים אבל איך הם הרגישו הם זוכרים לכן זה נושא מאוד חשוב.
בגלל זה השקעה בבניה של שפה מיתוג מההתחלה מאוד חשובה להצלחה של המיתוג שלך להרבה מאוד שנים.
אני לא ממליצה לחסוך בנושא המיתוג והלוגו.לתת למישהו שיעצב משהו התחלתי בחינם או בזול – כי אתם תקבלו בדיוק על מה שתשלמו. אין שום דבר שמוריד מהשם של החברה יותר מאשר עיצוב גרוע וכמו שאתם יודעים רושם ראשוני מאוד קשה לתקן ועולה אף יותר אח״כ להתחיל לשנות בכל הדברים שכבר קיימים באם שילוט, ביגוד, רכבים, ניירת וכן הלאה.
לאחר בחירה של הקונספט הנכון ובניה של סיפור המותג, מתחילים בבניה של השפה הכוללת צבעוניות, צבעוניות משנית, בחירת הפונטים הראשיים ומשניים הנכונים. איקונים מעוצבים בשפת המותג, בחירת תמונות כשפה אחידה לכל המדיות השונות,עיצוב ובניה של אתר החברה, פרזנטציות, אריזות, חומרים לרשתות החברתיות, שילוט, עיצוב לתערוכות… הכל יעביר את המסר הנכון בצורה אחידה זכירה ומדוייקת!
לסיכום
המלצה מנסיון של שנים – חסכו לכם כסף ועשו את המיתוג כמו שצריך כבר מההתחלה!
העבירו את המסר המדוייק על החברה שלכם בצורה יחודית ואוטנטית כדי שתבלטו מעל המתחרים בצורה וזכירה!
אם יש שאלות / מחשבות נוספות אתם מוזמנים לפנות אלינו בכיף
לימור – 050-7644483
[email protected]