כולם מדברים על "new normal". אבל הנורמלי החדש מרגיש יותר משוגע מהרגיל. הכל משתנה ללא הרף ויש תחושה של חוסר וודאות.
כבעלים של חברת מיתוג, יש לי אחריות עצומה כלפי לקוחותיי. חשוב לי שישקיעו את המשאבים הכספיים רק במה שיחזיר להם את ההשקעה.
כיום, יותר מתמיד, אני מרגישה שאנחנו צריכים לנקוט בגישה של "baby steps" למיתוג. עלינו לבנות בסיס חזק למותגים, עם בטחונות שיווקיים גבוהים. בניית מותג טוב היא תהליך, ולכן עלינו לעזור ללקוחותינו למקסם תוצאות בזמן שהמותג מתפתח. עלינו להיזהר מאוד בתקציב שלהם.
כעת, יותר מאי פעם, עסקים חייבים להביט פנימה ולהתחבר ל"למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים" – לחפש את האותנטיות שלהם לפני שהם בונים או משנים את המותג שלהם. עליהם לחוש את קריאתם האמיתית. קריאה זו תנחה אותם דרך זמנים לא בטוחים.
ברגע שעסקים מתחברים ל"למה" שלהם, השלב הבא הוא להעז. דרוש אומץ להיות מי שאתה ולא לעקוב אחר המתחרים ולהיות "כמו כולם". לעומת זאת, ה"נורמלי החדש" חובק מותגים שלא חוששים להקרין משהו שונה באמת ואותנטי לחלוטין. אלה המותגים שמעוררים השראה לאנשים ויצליחו בעידן החדש.
לסיכום אנחנו מאמינים שה"נורמלי החדש" יאפשר למותגים שלא חוששים לשדר משהו שונה, ייחודי באמת ואותנטי לחלוטין. אלה יהיו המותגים שמעוררים השראה לאנשים וישארו זכירים ויצליחו ובגדול!