רקע
ReaLo מחוללת מהפכה בקמעונאות על ידי דיגיטציה של חנויות פיזיות עם טכנולוגיית מסחר אלקטרוני וכלי הדמיה מתקדמים. מנהיג עולמי זה פועל בלמעלה מ-3000 חנויות, משפר את חווית הלקוח בחנות ומשפיע לטובה על המכירות.
האתגר שלנו:
האתגר היה לכלול את הגישה החדשנית של ReaLo לדיגיטציה קמעונאית במיתוג, עיצוב דוכנים ויצירת אתרים. זה היה כרוך בהעברת היכולות הטכנולוגיות והטווח הגלובלי שלהם תוך מתן שירות לתעשיות מגוונות כמו מזון, בית מרקחת, אופנה וקמעונאות רכב.
הפתרון שלנו:
פתרונות המיתוג והעיצוב התמקדו באסתטיקה מלוטשת ועתידנית וממשקים ידידותיים למשתמש, המשקפים את היכולות הדיגיטליות החדישות של ReaLo. עיצובי האתר והדוכנים נוצרו כדי להציג את הטכנולוגיה המתוחכמת שלהם, לשפר את מעורבות הלקוחות ולהדגיש את ההשפעה הטרנספורמטיבית של ReaLo על שטחי מסחר.
הלוגו מעביר תנועה ונתונים עם הנקודות, הצבעים הנבחרים הם בגוונים המחברים את הצופה למראה ותחושה עתידני.
לעיצוב מצגות המשקיעים של החברה, התמקדנו ביצירת סיפור משכנע המתיישר עם הרוח החדשנית והמומחיות הטכנולוגית של החברה. המצגת נבנתה בצורה בה תהיה בולטת ויזואלית, עם עיצוב נקי ומודרני המדגיש נקודות מפתח והישגים נתונים. השימוש באינפוגרפיקה, אלמנטים אינטראקטיביים וניסוחים תמציתיים ומשפיעים יכולים להפוך מידע מורכב לעיכול בקלות תוך שמירה על טון מקצועי הפונה למשקיעים פוטנציאליים. המטרה היתה ליצור מצגת שלא רק מעניקה אלא גם כובשת, ומתקשרת ביעילות את החזון ופוטנציאל הצמיחה של החברה.