במשך כל שנות עבודתי בתחום המיתוג (23 שנה) הבחנתי ב 4 תלונות משותפות לכל בעלי העסקים.
התלונות שחוזרות על עצמן:
השוק רווי מדי
הצרכן של היום מפונק
קשה ליצור חווית לקוח
קשה ליצור נאמנות לקוח
בעלי עסקים נלחמים ברמה יומית להשמע /להתבלט מעל הרעש הכללי-
בידול של העסק מעל המתחרים
להיות זכירים ללקוחות שמגיע הזמן הנכון לרכישה
הנעת פעולה יצירתית ומגניבה
ליצור מקסימום מודעות במינימום השקעה
היום בעידן הטלפונים החכמים, למי שלא היתה בעיה של קשב נוצרה בעיה חדשה
אנחנו מותקפים מכל החזיתות ושמירת הקשב שלנו פחותה מקשב של דג זהב!
אז איך ממשיכים להצליח בעידן החדש הזה?
על זה בדיוק עונה מיתוג נכון
מיתוג שנבנה בצורה בה למותג יש אישיות כאילו הוא חי ונושם מה שגורם חיבור למותג ויוצר נאמנות לקוח
מיתוג שנבנה בצורה שמספרת סיפור שיוצרת חיבור רגשי למותג ויוצר חווית לקוח
מיתוג שנבנה בצורה אחידה אך לא משעממת בין פריט לפריט / מוצר למוצר שיחד יוצרים חוייה אחידה שלמה.
מיתוג שנבנה בצורה שונה, יצירתית,חדשנית מה שגורם למותג לבלוט מעל הרעש ולהיות זכיר
מיתוג שנבנה בצורה יחודית ונוחה להנעה לפעולה מה שגורם גם ללקוח המפונק ליצוק קשר.
מיתוג שנבנה לאחר שאלון והבנה מעמיקה של מי הוא העסק בצורה מדוייקת.
מיתוג שרואה 10 צעדים קדימה את השוק, התחום,קהל היעד מתוך נסיון רב שנים ויודע איך להתנהל ולהתבלט בתחום בכל צעד וצעד.
תהליך מיתוג מחזק את הקשר עם הלקוח בצורה נכונה ונבונה מה שמוביל למכירות בסופו של דבר.
לסיכום:
לכולנו יש אותם התלונות כבעלי עסק – אבל לא לכולנו יש מיתוג נכון וחזק!
ולזה יש לנו את הנוסחה הנכונה להצלחה!
מוזמנים ליצור אתנו קשר
לימור סטודיו ברעם – 097744802
[email protected]