לקוחות רבים מתקשים בבחירת מעצב גרפי, פשוט בגלל שאינם בטוחים מה בדיוק הם מחפשים..
הנה מספר שיקולים הכרחיים לבחירת מעצב גרפי מקצועי:
1. תיק עבודות (פרוטפוליו) איכותי- הפן החזותי צריך להיות מרשים ובלתי נשכח, כמו גם הולם ומתאים לפרויקט הרלוונטי. ( כמו לדוגמא מודעה עבור מועדון קשישים לא תכלול כתב קטן מידי)
2. חוש שיווק מפותח– "תמונה אחת שווה אלף מילים"- המעצב צריך להיות מסוגל לבטא באופן ברור את מטרת הפרויקטים וכיצד פנה לקהל היעד. עיצוב טוב אינו נועד לקישוט בלבד אלא הוא מתקשר עם קהל המטרה ומניע אותו. מעצב טוב אמור לדעת להגיד לך כיצד עבודותיו מתורגמות לנתוני מכירות גבוהים יותר, ולנוכחות רבה יותר באירועים של לקוחות או נתונים מוצקים אחרים של עבודותיו.
3. מיומנויות ומצוינות עסקית- מעצב טוב מתעכב על הפרטים הקטנים של הפרוייקט וממצה את המשאבים הכלכליים ולוחות הזמן שהוקצו לו.
4. השכלה פורמלית בעיצוב גרפי, לא רק כישורי תוכנה- עיצוב גרפי הוא אמנות ומלאכה עם עקרונות יסוד שלהם השפעה ישירה על האפקטיביות של התקשורת המודפסת. למיומנות התוכנה של המעצב השפעה מועטה על היכולת שלהם לתרגם ולהעביר את אופי המוצר שלך.
5. אישיות ומקצועיות – מכיוון שאתה בוחר עם מי תעבוד, תעדיף מישהו אשר יהווה שותף נעים ויספק שירות מקצועי.
6. מעצב בעל נסיון עם המוצר הספציפי אותו אתה משווק (יכול להיות מועיל, אך לא הכרחי) – כישורי עיצוב טובים יתעלו על רוב המדיומים. מעצבים טובים יגידו לך באופן גלוי אם הם אינם מתאימים ומוכנים לתפקיד.
צרו קשר עוד היום – אם גם אתם רוצים מיתוג לעסק בולט ומנצח – 09-7744802