רקע
מרכז קהילתי דרהי בתל אביב
הינו מרכז חדש הממוקם במקום מרכזי ברח׳ קלישר הגובל עם שוק הכרמל, סמוך לחוף הים.
האתגר
האתגר שלנו היה לתת ייחודיות למרכז עבור קהל היעד הצעיר באזור.
הפתרון
התחלנו בתהליך אסטרטגי מקיף בו למדנו על ייחודיות המרכז, על המרכזים באזור ויצרנו פרופיל של קהל היעד ע״מ להכיר אותו לעומק.
עבדנו על החזון של המרכז:
״ליצור מרכז שהוא ״של ובשביל״ התושבים באמצעות מתן מרחב פתוח ומאפשר, שבו יתקיימו חוגי העשרה, אירועי תרבות, אירועים קהילתיים, סדנאות וקורסים וכל זאת על מנת ליצור חיבור בין התושבים ולתת מענה לתחומי עניין משותפים.
לאחר סיום תהליך האסטרטגיה יצאנו שפה רחבה ואת 3 המילים המחברות את רוח המרכז, שהן: מפגש, חוויה, יצירה.
מתוך הצבעוניות של המרכז בחרנו סקאלה של 3 צבעים עיקריים העובדים יחד ומחברים את המגוון שבמקום.
לאדריכלות של המבנה יש צורניות מאוד ייחודית ומתוכה יצרנו שפה של צורות גאומטריות המשמשות את המותג לצרכים שונים.
בחרנו 3 תמונות ראשיות המייצגות את הפעילויות השונות שיש למרכז בהתאם לקהל היעד.
יצרנו חוברת חוגים, שילוט חיצוני למקום, פוסטים, פליירים ומגוון מוצרים שיווקיים לרשתות החברתיות ושילוט מודפס ברחבי העיר תל אביב.
כבוד גדול להיות חלק מפרוייקט כזה הבונה את החיבור והקשרים הקהילתיים של הקהילה.