רקע
מרכז למוסיקה רעננה הינו המרכז הגדול בארץ, המשרת מעל 1300 תלמידים מרעננה וערים סמוכות. המרכז הכפיל את גודלו בהשקעה אדירה והתווספו אליו אולמות ואולפנים נוספים.
האתגר
האתגר העיקרי שלנו היה מיתוג המרכז מחדש בתוספת 3 האולמות החדשים
של מועדון הסלון, מועדון הקאמרי והאודיטוריום.
הפתרון שלנו
התחלנו בחידוש הלוגו שאותו עיצבנו לפני הרבה שנים כשהמקום נפתח.
עשינו לו מתיחת פנים מודרנית וזורמת יותר שתתאים לתוספות של המבנה החדש
יצרנו שפה חדשה ל-3 האולמות
שפה של 3 צורות התואמות את תחום העיסוק עם אלמנט בולט וזכיר שמשתלב עם שפת הלוגו הראשי
הן מבחינה צורנית והן מבחינה צבעונית.
פיתחנו קו לכל הנושא השיווקי של המרכז, החל מהחוברות לקונצרטים, פוסטים לעיתונות ולרשתות החברתיות, דיוור של המקום ושילוט חיצוני ופנימי למרכז.
השילוט קיבל ביטוי שונה מבחינת החומרים והצורה בה העמדנו אותו מחוץ לאולמות השונים,
הכל קיבל נגיעה עיצובית אפילו עד הסיכה הקטנה שחולקה ביום הפתיחה.