טוב לדעת

7 טיפים למשרד מנצח

לפני הרבה שנים היינו יוצאים לעבודה מוקדם בבוקרמגיעים למשרד קודר, קובייתיעם תאורת פלורסנט, שולחן לבן, כסא, מחשב,קירות  לבנים ואם רצו ממש לגוון אז שילבו גם גוונים אפוריםידענו שהעבודה היא חיינו, וככה צריך להתנהל עד גיל 65 – להגיע,לעבוד והביתהלאף אחד לא היה ממש בתודעה שניתן להשקיע בחלל העבודה כיום כל הקונספט של חלל העבודה השתנה.

מהצד של המעסיק:

המעסיק מבין שההון היקר ביותר שלו הוא ההון האנושי ומעסיק חכם עושה הכל כדי שיהיה לעובד נעים בעבודה וכך גם הפרודוקטיביות של העובד תעלה ופועל יוצא מכך – הוא מרוויח מאוד משעות עבודה של העובד.

מהצד של העובד:

העובד כבר לא מקבל את המשרד הפשוט ובסיסי כמו פעם, אלא הסטנדרטים עלו ולעובד מאוד חשוב לעבוד בסביבה שנעימהנוחה ומזמינה עבורו.

נקודות עיקריות בעיצוב המשרד שיש לשים עליהם דגש בתהליך העיצוב:

1/ הכי חשוב מיתוג החלל

לנושא מיתוג החלל יש חשיבות גדולה. כאן המקום בו מעבירים את ערכי המותג בדרך עדינה, ויצירתיות ע״מ ליצור את גאוות היחידה שמאוד חשובה לכל ארגוןמסרים בהם העובד מרגיש מחובר ומשוייך. חוויה של המותג שמועברת בצורה נעימה אבל מעבירה את המסרים החשוביםניתן לעצב חלל ממותג בתקציבים לא יקרים,החוכמה היא שילוב חומרים נכון.יש מגוון עצום של חומרים וחשיבה איך משלבים אותם בצורה שעוד לא ראו,במגוון אזורים שונים נותן אפקט אחר לחללחשוב מאוד ליצור חוויה שונה בכל אזור ואזור ולעביר מסרים שונים בין האזורים.ליצור חלל עבודה מגוון,דינמי, חוויתי שיהיה נכון גם לעובד גם למעסיק וגם ללקוח שנכנס למשרדים.

2/ תאורה

תאורה נקודתית ואזורית שתהיה נעימה לעין,לא תסנוור, לא תעייף ולא תגרום לכאבי ראש. כיום לא משתמשים במנורות פלורסנט, אלא תאורת לייד לא מחממת ואף חסכוניתפרופילי לייד מאוד מומלצים ניתן לבחור בצמודי תקרה או תלוייםגוון האור המומלץ הוא warm light לתאורה נעימה וחמימה ולא אוירה של חדר ניתוחים!

3/ אוויר

זרימת אויר נכונה ונעימה חשובה מאוד ע״מ להשאיר את העובד רענן ובלי הרבה חיידקים סביבו.

4/ ישיבה

כסא הוא נושא מאד חשוב, כסא נחאורטופדי ובריא לגב – יש גם מאוד מעוצבים ויפים, צבעוניים שמתאימים לעיצוב החלל וגם כדי להוסיף נקודות צבע בחלל.

5/ שולחנות

כיום לא בוחרים רק שולחנות סטנדרטיים אלא יש מגוון אופציות שניתן להוסיף, בכוונה ע״מ לאפשר לעובד לעבור מאזור לאזור לפי הצורך האישי שלו באותו הרגעלפעמים אנחנו מעדיפים לעבוד על שולחן בר גבוה,לשבת לחשוב באזור נמוך יותר על פופים, ליצור פינות חשיבה אינטימיות למספר יושבים קטן לבריין סטורמינג השמיים הם הגבול. חווית הישיבה המגוונת מאפשרת לעובד להיות יצירתי, דינמי ושיהיה לו מקום לעבוד בדיוק לפי המצב רוח שהוא מרגיש באותו הרגע.

6/ פינת התרגעות

אזורי צ׳יל אאוט מאובזרים במשחקים כמו פינג פונג שולחן, שולחנות סנוקר,כדורסל, מגלשות אזור אכילה כייפי כמו בקפיטריה או בית קפה שייקי על מנת לאפשר הפסקה קלה שהעובד מיתרענן ויחזור לעבודה עם בטריה מלאה

7/ אזורי התפתחות אישי

לחברות גדולות יותר עם כמות עובדים גדולה חשוב מאוד להוסיף אזורים לסדנאות כמו יוגה,פילאטיס, הרצאות,אזורים מאוד חשובים לאגד את העובדים בצורה שונה, לתת להם מענה גם לנפש, לזמן התרגעות מיום עבודה אינטנסיבי.

לסיכום:

כולנו מבלים שעות רבות במשרד הן המעסיק והן העובד – אז למה שלא נוציא מעצמנו המקסימום קריאטיביות וריכוז בעבודה ואם אפשר להעביר את רוח המותג בצורה נכונה וחוייתית שזור בחלל זכינו!

NEXT2

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top