טוב לדעת

5 טיפים לשימור מותג מנצח

כדי לשמר מותג מנצח לאורך זמן יש כמה צעדים שיש לקחת בחשבון בכל שנה.

אז לאחר שגיבשנו מי אנחנו, מה מבדל אותנו, ומה השפה שאנחנו נדבר עם הלקוח,

הקונספט שלנו מוכן, יש סיפור מותג שמחבר את הלקוח אלינו רגשית פיתחנו שפה עיצובית מותאמת לערכים שלנו, חזון ועוד פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון כשבונים מותג, התחלנו לעבוד תקופה מסויימת, עכשיו יש לשים לב לנושאים החשובים האלה:

1/ הכר את המתחרים שלך

אני ממליצה להכיר אותם טוב טוב, הם לצערינו בהרבה מקרים משתנים ולכן זה חשוב מאוד. צריך לבדוק:

מה הם מציעים ללקוחות? באיזה סכומים?

באיזה שפה הם מדברים איתם?

איפה הם מדברים איתם ברשתות ובאיזו צורה?האם במאמרים? האם סרטונים? רק פוסטים?

באיזה תדירות הם מעלים דברים?

האם הם עושים טלמרקטינג?

מופיעים בתערוכות? כנסים?

כמה הם בארגון? כן אין ברירה ריגול תעשייתי קטן חשוב.

2/ עכשיו כשיש לנו מידע על המתחרים שלנו

אנחנו צריכים להראות ללקוחות שלנו:

מה חדש אצלנו? האם יש מוצר חדש? שירות חדש שאנחנו מציעים?

על מה אנחנו עובדים? מה בעבודה עתידית?

להראות את רוח החברה, אפשר להראות את זה ע״י צילום / סרטונים של הצוות בימי כיף, בזמן עבודה ועוד רגעים חווייתיים שמדגישים את ההוויה של החברה שלכם, של הלקוחות,

מה החלומות שלנו ? ערכים שלנו?

ועוד מידע שיראה מה באמת מתרחש אצלנו.

חשוב לי להדגיש אחרי שעשינו מחקר של המתחרים שלנו נחשוב שאנחנו עושים דברים דומים או חלילה וחס מעתיקים – אבל לא זה הזמן שלנו דווקא ליצור בידול.

מותג חזק נשמר לאורך שנים כאשר הוא אותנטי ולא נראה כמו עוד אחד.

3/ רשתות חברתיות

קחו את הנושא הזה ברצינות יתר, לדעתי זהו נושא שרוב החברות צריכות להתמודד איתו בתוך הבית ולא להוציא אותו החוצהמנסיון שלנו, עד שמסבירים למישהו חיצוני מה רוצים להגיד ואיך אנחנו רוצים שזה יהיה כתוב, כבר יותר קל לעשות את זה לבד ויותר נכוןאחרי שיש מסר נכון, ניתן לפנות למעצב לעיצוב של זה וכך התוכן הוא מדוייק וגם העיצוב. אני ממליצה להיות נוכח עם מאמר, פוסט ווידאו לפחות אחת לשבוע.

אני קיבלתי החלטה בשנה שעברה שאני אישית מטפלת בנושא הזה, ואני חייבת להגיד למרות שהייתי מאוד סקפטית ולא היה לי חשק להתעסק בזה, שלא נדבר על זמן, אבל זה בהחלט הביא את הסטודיו לרמת מודעות אחרת.העשייה שלנו תמיד הייתה רבה,אבל עכשיו הראתי החוצה מה אנחנו עושים. אנחנו כל הזמן מקבלים תגובות על העשייה הרבה שלנו. גם אלו שעוקבים אחרינו הרבה זמן,מתקשרים אחרי מאמר או פוסט שהעלינו,כי היינו בתודעה שלהם וכך ברגע הצורך הם פונים אלינואל תחשבו שאנשים יזכרו אתכם כשיהיו צריכים את השרות שלכם, הראש של כולנו כל כך עמוס שממש קשה לזכור איפה ראינו את השירות ואנחנו גם כל כך עסוקים שלא נשקיע הרבה זמן בחיפוש איפה ראינו את זה, אם זה לא ממש נגיש לנו – כך שתהיו כל הזמן בתודעה של אנשים,לפחות ברמה שבועית.

4/ מיתוג פנים ארגוני

כמו שאנחנו פועלים החוצה כלפי הלקוח אנחנו צריכים לפעול באותה המידה פנימה לחברה שלנו. לערוך ישיבות בתדירות גבוהה שמחדדות לאן פנינו מועדות.

לחדד את ערכי החברה, מה באמת חשוב לנו. במה אנחנו שוניםאנחנו כדוגמא בכל שבוע עורכים ישיבת חדשנות בה כל אחד מציג מספר דברים חדישים שנחשף אליהם בתחום שלנו, כדי להעשיר את כל הצוות. אנחנו עוברים על בעיות / מחשבותאיך ניתן ליעל את שיטת העבודה שלנו ומדברים על הערכים שלנו כסטודיוחשוב מאוד שכל הצוות יהיה מעורב בזה בתדירות גבוהה, ירגיש חיבור רגשי לארגון, ישדר את אותם הערכים, ויראה שהעסק צועד קדימה, מתחדש ועומד בקצב של המתחרים.

כידוע ההון האנושי הוא הדבר הכי הכי חשוב לעסק שלנו!

5/ לעבור שוב על המיתוג של העסק

לראות מה ניתן לרענן שיהיה עדכני?

לפעמים ריענון במספר מוצרים קטן מספיק לתת מראה חדש

אולי כרטיסי ביקור דיגיטליים חדשניים?

אנחנו השנה הצענו את המוצר הזה ללקוחות ע״מ לתת להם מוצר חדשני יותר למיתוג שלהם, זו היתה הצלחה גדולה בהשקעה קטנה וכך כולם היו מרוצים. אני לא כותבת את זה כדי לשכנע אתכם לעשות את זה, אלא לתת דוגמא לפריט קטן ומשלים שנראה יותר עדכני, אבל כמובן אם תרצו אנחנו נשמח לעזור בנושא 🙂

לפעמים עדכון של עמוד הבית באתר החברה

אם זה קשה, באנר עליון /סרטון חדש לבאנר עליון יכול לתת מבט חדש.

ריענון פרופיל חברה, קטלוג חדש שמגיע ללקוח, פיזית,מודפס או אינטרנטי חשוב מאוד.

תראו מה לא רעננתם הרבה זמן ועשו סדרי עדיפויות.

אז לסיכום:

1/ בדקו את המתחרים ולמדו עליהם כל מה שניתן.

2/ ספרו ללקוחות על החידושים אצלכם – השארו אותנטיים

3/ השקיעו זמן ברשתות החברתיות

4/ טפלו במיתוג בתוך הארגון שלכם

5/ בדקו מה ניתן לרענן במיתוג שלכם

אם אתם מרגישים שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל?

האם יש משהו טוב שאפשר לשמר או שצריך להתחיל הכל מחדש?

נשמח לשבת איתכם לפגישה, ללא כל מחוייבות, בה נעבור על המיתוג שלכם ונגיד לכם בכנות באיזה מצב המיתוג שלכם.  צרו קשר עוד היום – אם גם אתם רוצים מיתוג לעסק בולט ומנצח – 09-7744802

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top