טוב לדעת

תקשורת באמצעות צבע

רוצה מישהו מקצועי, נעים, אינטליגנטי, משעשע ומוכשר? זה המון להעביר דרך לוגו אחד! מעצבים מרבים להשתמש ברכיבי הלוגו (גופן, גרפיקה, צבע וסוג הטיפול) על מנת להעביר מגוון מסרים בבת אחת. כאשר כל היסודות הללו מתחברים בהרמוניה אנשים יגיבו למסר אותו אתה מנסה לשלוח ולהעביר.

הצבע הוא אחד מיסודות העיצוב. מרבית האנשים יודעים כי צבעים חמים (אדום, כתום, צהוב) הם נגישים ומקרבים וצבעים קרים (כחול, סגול, ירוק) מרחיקים. אם עסקים מסוימים רוצים ליצור סנסציה הם יכולים לבחור בצהוב מרקר או בורוד פוקסיה זועק על מנת לתפוס את תשומת לב הקהל. הבעיה היא שמעט מאוד אנשים ירצו ש”יצעקו” עליהם את המסר..

שחור ולבן הם הצבעים הראשונים בהם העין האנושית מבחינה. אחר כך מגיע אדום. בכל התרבויות קיימים שמות לצבעים אלה (לעומת הירוקים למשל-שלהם אין שמות בכל התרבויות וכך למעשה הצבע לא נמצא בסביבה של אותה תרבות) לפיכך, שילוב של שחור לבן ואדום מהווה כוח משולש המקבל תשומת לב ומעורר רגשות חזקים.

fresh1

אך לא כולם כאלה חמדנים.. יש המבקשים לעורר רגשות מסוימים באמצעות השימוש בצבעים, ולאו דווקא ליצור תשומת לב. הכחולים משדרים יציבות ואמון ומשמשים בדרך כלל את חברות הניהול הפיננסי. הסגולים משויכים לרוחניות וכוח (שרידים מהתרבות הרומית). הירוקים קשורים לצמחיה וטבע ומשמשים את הארגונים הסביבתיים. הכתומים נתפסים כידידותיים ונגישים, אך צעקניים מידי לשימוש נרחב בקמפיינים. והצהובים משויכים לשמש ולאור- בהירים, עליזים ופשוטים. משמשים לעתים קרובות עסקים המנסים להגיע לילדים.

בחירה טובה של צבע מושפעת בדרך כלל משוק היעד. באופן כללי ככל שהשוק שלך רחב יותר כך הצבע טהור יותר. לדוגמא- תוכניות שיווק המוניות מתאימות למגוון צבעים ראשוני יותר.

מעצבים יתחילו בדרך כלל עם צבעים בסיס ויתקדמו הלאה לספקטרום רחב יותר של גוונים ושילובים על מנת לתקשר בצורה טובה ויעילה עם קהל המטרה של המוצר.

projectImage
projectImage
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top