טוב לדעת

מיתוג פנים ארגוני

כיום הרבה מאוד חברות הבינו שלא מספיק תהליך מיתוג בו עושים שינוי לכל הנראות של החברה כלפי הלקוחות / מתחרים משווקים, אלה יש לעשות תהליך מעמיק ושווה ערך גם לתהליך בתוך החברה.

תהליך של מיתוג מחדש שלא מוזרם פנימה לתוך החברה בצורה נכונה יכול להוות בעיה לא פשוטה. חברות רבות השכילו והבינו את המצב ולכן עושות תהליך מוסדר בו חברי הארגון מרגישים חלק בשינוי.

חשוב מאוד להסביר את החשיבה מאחורי המיתוג החדש

לחדד את הערכים, את החזוןשוני, בידול ועוד הרבה פרמטרים

ע״מ לאפשר לעובד להרגיש שייך ועם גאוות יחידה.

נושא הזה הוא קריטי שכן העובדים הם אלה שבאים במגע עם הלקוח לרב והם צריכים להעביר את המסר של החברה לא בצורה רובוטית אלה מתוך הבנה מעמיקה מחוברת רגש שיוצאת דרך השפה,ומסרים שהוא מעביר הלאה.

כדוגמא:אם הוחלט כחלק מהאסטרטגיה לחברת תרופות שהשפה שנדבר בה עם הלקוח תהיה מאוד מקצועית אך בגובה העיניים בצורה ברורה ופשוטה כך העובד ישוחח עם הלקוח בשרות לקוחות ולא במילים ומונחים גבוהים הקשים להבנה.

באם לחברה שלנו יש אידיאולוגיה מיוחדת גם יועבר לעובד ויאפשר לו להתחבר לעשיה שלו ממקום עם יותר רגש ואמפטיה למקום.

נושא של תחלופה גבוהה של עובדים הוא נושא שהרבה מאוד חברות מתלוננות עליו, אם עובד מרגיש מחובר, שהשקיעו בו בעיצוב, מבין את המסרים, רואה שיש עתיד מזהיר לחברה הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא יעזוב.

image

פנים המשרדים

נושא מאוד חשוב הוא העובדים שלנו הנכס האמיתי של החברה, יושבים שעות רבות בחלל שצריך לאפשר להם עבודה פרודוקטיבית, יחד עם זאת זה המקום להטמיע את ערכי החברה, חזון,למה הם עושים את מה שהם עושים,מה היחוד של החברה ועוד מסרים

אפשר להעביר את המסר בצורה עדינה ולא רועשת על קירות.

כאן חשוב להתקטב עם עיצוב הפנים לדבר באותה השפה, אותם שילובי צבעים וחומרים.

מומלץ להשתמש במגוון חומרים לא רק טפטים בנאליים על הקירות.

ניתן דרך המיתוגשל החלל גם לעצב מוצרים כבר ממותגיםשהם פרקטיים לעבודה

כגון מדבקה לזכוכית בחלל ישיבות שהיא בעצם לוח מחיק לשימוש בפגישות.

חיפוי החלונות בין המשרדים או במסדרון ע״מ להפשר קצת פרטיות ואי השחות דעת יחד עם המיתוגשל החברה

השמיים הם הגבול ביצירתיות של העברת המסר לעובד מבחינת עיצובים וחומרים, חשוב לעשות את זה בקפידה שזה לא יפריע לעבודה ויהיה נוכך בצורה כזו המאפשרת הסתכלות,חזרתיות בצורה המחברת את העובד.

משרד המעוצב עם המסרים בצורה שהעובד מגיע בבוקר ואוהב את התוצאה הוא משרד המתפקד בצורה גבוהה יותר.

לסיכום:

יצירת גאוות יחידה לעובד היא נושא קריטי שחייבית לקחת בחשבון כחלק מהליך המיתוגשל הארגון וצריך ללכת יחד ביד באותו הזמן.

ברגע שעובד מרגיש שייך ומחובר אנחנו יודעים שהצלחנו וההצלחה הזו מביאה הגדלת הכנסות.

לעוד מיתוגים פנים ארגוניים  לחץ כאן

image

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top