טוב לדעת

מיתוג חברות ביטחוניות – איך עושים זאת נכון?

מיתוג איכותי של חברות ביטחוניות צריך להיעשות לאחר מחקר מקדים ואנליזה מדוקדקת. חשוב שתכירו את קהל היעד שלכם, תבינו את הצרכים הביטחוניים הייחודים שלו ותספקו לו את התחושה שרק בחברה שלכם הוא יקבל מעטפת מושלמת לכל איום. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור את התדמית הנכונה גם לחברה שלכם.

למדו את קהל היעד

מכיוון שכל תהליך של מיתוג עסקי איכותי מתחיל במחקר מקדים, אין שום סיבה שלא תקדישו את הזמן המתאים לעניין. התמקדו באיומים הביטחוניים שעומדים בפני הלקוח שלכם, בדקו מי המתחרים שלכם על תקציב הפיתוח ושימו לב לשחקנים המקומיים בשוק. כדאי גם לבחון את החברות הבינלאומיות שמספקות מענה דומה ולראות כיצד ניתן לבדל את החברה שלכם מהן.

בדלו את עצמכם מהמתחרים

לאחר שהבנתם מי הם המתחרים שלכם, אתם חייבים ליצור בידול משמעותי ולמתג את עצמכם כהלכה. השתמשו בתהליכי הייצור המתקדמים שלכם, בניסיון שלכם מול עבודה עם ממשלות זרות ובפטנטים הייחודים של חברתכם. במידה ויש לכם רשימת לקוחות מכובדת כדוגמת התעשייה האווירית או אלביט, זה בדיוק הזמן להציג אותם ולקצור את הפירות על עבודה של שנים.

הופיעו בכנסים הרלוונטיים

מיתוג עסקי איכותי מחייב אתכם להופיע בכל הכנסים הרלוונטיים בתחום הביטחון הבינלאומי. הסלון האווירי אשר מתקיים כל שנה בפריז, הוא אמנם הבולט שבהם אך בהחלט לא היחיד. ישנן מגוון תערוכות קבועות בלאס וגאס ששווה להיות חלק דומיננטי בהן. כדאי לבצע שימוש נכון בעיצוב חללים באלמנטים עיצוביים שונים בכדי להפוך את הדוכן שלכם לזה שיכבוש את עיני הלקוחות כבר מהשנייה הראשונה.

דברו עם הלקוח בשפה שאותה הוא מבין

אחד הדברים החשובים ביותר בכל תהליך מיתוגי הוא לדבר עם הלקוח בשפה שאותה הוא מבין. לפיכך, חשוב להתאים את המסר לכל לקוח באופן שונה. לחלק מהלקוחות כדאי יהיה להשתמש בז’רגון המקצועי ולספק נתונים אנליטיים יותר, בעוד שבעבור לקוחות אחרים דווקא דיבור בגובה העיניים יעשה את העבודה. שימו לב לתפקיד שכל לקוח נושא ותבינו לבד כיצד יש לפנות אליו ובאיזה ארסנל של מונחים יש להשתמש.

צרו את התחושה הנכונה

מומלץ ליצור את התחושה הנכונה אצל כל לקוח ולספק לו את הידיעה שהחברה שלכם עונה לצרכים שלו. למרות שאין כלל אצבע לעניין, כדאי לפנות לכל לקוח באופן שונה. בעבור חלק מהלקוחות שלכם דווקא פנייה לעניין הגאווה הלאומית וחיזוק ביטחון המולדת תהיה אופציה נהדרת. עבור לא מעט לקוחות, דווקא השימוש בהפחדה והמענה למעטפת האיומים האסטרטגית – תהווה החלטה חכמה.

לסיכום, בכדי שתוכלו להצליח בתהליך חשוב לבחור בסטודיו המתמחה בנושא הבטחוני. סטודיו המכיר את השחקנים המובילים, חדשים, ותיקים בתחום, מכיר את צורה העברת המסרים של החברות.

התחום הבטחוני הוא תחום מרתק למרות המורכבות שלו ניתן ואף רצוי להיות יצירתיים על מנת לאפשר ללקוח בידול משאר השחקנים בתחום.

מיתוג חברות בטחוניות

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top