טוב לדעת

מונחים במיתוג

מונחים במיתוג לעיתים נשמעים כמו סינית
לכן רכזנו לכם את המונחים החשובים והפירוש שלהם שלא תרגישו שמדברים אתכם שפה זרה!

חזון – vision
המסר של הארגון כלפי חוץ – עבור הלקוחות
הוא מכיל בתוכו את התכנון העתידי לאן החברה רוצה להגיע, הרעיון מאחורי החברה.

מטרות הארגון – Mission
המסר של הארגון כלפי פנים – עבור צוות העובדים
הוא מכיל בתוכו את המטרה הפנים ארגונית למה החברה רוצה לעשות עכשיו.

מיצוב – Positioning
איפה הארגון שם את עצמו ביחס לשוק
האם זה מוצר יוקרה ולכן רוצה להיות ממוצג גבוה? האם זה מוצר עממי?
חשוב מאוד לדייק את נושא המיצוב שכן פספוס כאן מיד משליח על פספוס קהל היעד.

ערכים – Values
מה באמת חשוב לארגון
על מה מושתת בעצם כל העסק.
נושא הערכים הוא נושא מאוד חשוב ויש לקחת אותו ברצינות יתר.
זה חייב להיות אוטנטי לעסק.

אוטנטיות – Authenticity
בתהליך המיתוג חייבים להגיע לאמת של הארגון, לראות מה מבדל אותם, מה מייחד אותם, מה התשוקות שלהם, למה הם ולא האחרים? אם לא קולעים לאמת או אוטנטיות של העסק זה מתגלה מהר מאוד כזיוף או העתקה של מתחרה אחד.

בידול – differentiation
שמותגים מתחרים זה בזה הבידול הוא מה שמאפשר זיהוי בניהם והבדל בניהם.
בידול מגיע מהמילה הבדל.
שעובדים על נושא הבידול יש לבדוק מה מיחד אותנו מהשאר? במה אנחנו שונים?
יש להראות את הבידול בצורה ברורה שיהיה ללקוחות קל לזהות אותו.

עקביות – coherence
כל מה שבמגע עם הלקוח חייב, אבל חייב לדבר את אותה השפה של המותג, להעביר את אותה החוויה/ סיפור.
מהמוצר, אריזה, שילוט, פרסום, ביגוד העובדים ועד הפרט הכי קטן, הכל חייב להיות עקבי. זה לא אומר שיש להעתק הדבק ושהכל יראה אותו הדבר שכן זה משעמם ממש, אבל זה צריך לדבר בשפה אחידה ולתת את אותה התחושה.
אנחנו תמיד ממליצים להפתיע איפה שניתן ולתת עוד זווית, מחשבה שונה בין הפריטים, מוצרים כדי ליצור חוויה מיוחדת אפילו יותר.

גמישות – flexibiliy
חברה חייבת להיות גמישה, ערה למה שקורה בשוק, באם יש להחליף סוג מוצר, להרחיב קהל יעד, לכן המיתוג חייב להיות גמיש גם הוא להתאים ולהשתנות במהירות יחד עם הארגון.

צרו קשר עוד היום – אם גם אתם רוצים מיתוג לעסק בולט ומנצח – 09-7744802

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top