אם אתה קורא את התוכן שלנו, בטח שמת לב שאנו אוהבים למתג חברות אבטחת סייבר. זה משהו שאנחנו מאוד נלהבים ממנו. אנשים רבים שואלים אותי מאיפה באה התשוקה הזו. בהתחלה, לא יכולנו באמת לומר. אז החלטנו להקדיש לכך מחשבה. ואז זה היכה בנו: כסטודיו למיתוג, יש לנו הרבה במשותף עם חברות אבטחת סייבר. יותר ממה שניתן היה לחשוב, למעשה. לדוגמה: 1. יצירתיות היא הזרז כדי להתמודד עם איומים שהולכים ומתקדמים יותר, חברות אבטחת סייבר חייבות להיות מאוד יצירתיות בניסיון להמציא פתרונות חדשים. ויצירתיות, כידוע, היא הבסיס לכל סטודיו למיתוג. 2. צעד אחד לפני כולם כדי להצליח, חברות אבטחת סייבר חייבות לדעת כל מה שיש לדעת בתחום המומחיות שלהן. כנ"ל לגבינו. כדי ליצור מיתוג בלתי נשכח, עלינו להכיר את המגמות האחרונות, כלי השיווק והתנהגויות הקהל. להיות מעודכן זה לא מותרות. זה הכרח. 3. היסודות בתחום אבטחת הסייבר, אין מקום לקיצורי דרך. אתה יודע מה אתה עושה או שלא. או שיש לך את הניסיון, או שאין לך. הפתרון עובד או שהוא לא עובד. אולפני מיתוג זהים. על מנת למתג ביעילות, אתה צריך המון ניסיון. עליכם להכיר את כל המותגים הגדולים ביותר ואת נוסחאות המפתח שהופכות אותם למוצלחים כל כך. 4. חשיבה מחוץ לקופסה כדי לפתח מוצרי או שירותי אבטחה יעילים, מומחים לאבטחת סייבר לעיתים קרובות מנסים להבין את המוטיבציה ואת תהליך החשיבה של התוקפים. במהלך תהליך המיתוג, אנו מרבים לנסות לשים את עצמם בנעלי לקוחותינו, על מנת להבין היטב את צרכיהם, משאלותיהם, אילוציהם והזדמנויות השוק. קווי הדמיון הללו - כמו גם אינספור ההבדלים - הם שהופכים את מיתוג חברות אבטחת הסייבר למרתקות כל כך!
