טוב לדעת

מה אנשים שונאים באתרי אינטרנט?

יותר ויותר מחקרים מראים כי מערכת הציפיות של המשתמשים ברשת האינטרנט נעשית מתוחכמת.

בראש סדר העדיפויות של המשתמש נמצא הרצון למצוא את המידע אותו הוא מחפש בקלות ובמהירות.

יותר מידי חברות מעמיסות על האתרים שלהן גימיקים שמושכים את תשומת לב הגולש, אך עם זאת מעצבנים אותו ומפריעים לזרימת המידע, וסופו של דבר אף פוגעים בחברה ובמותג.

אחת הטכניקות השנואות ביותר על הגולשים היא “המודעה הקופצת” (93% מהגולשים מוצאים אותה מעצבנת עד מעצבנת מאוד) כמו כן טכניקות שנואות נוספות הן מודעות ה”פלאש” ודפי ההרשמה בכניסה לאתרים.

מה המכנה המשותף לשלושת הטכניקות? כולן מפריעות בדרך לגישה וקבלת המידע..

כאשר לקוחות פוטנציאלים מגיעים לאתר שלך יש להם מטרה אחת בראש. אם משהו באתר יפריע להם בדרך למטרה זו- הם יעזבו אותו.. יתרה על כך-הם גם לא יחזרו. בנוסף, יש סיכוי של 55% שהם יתלוננו בפני מכרים על האתר.. זה לא בדיוק מה שאתה מחפש כדי לבנות מותג יעיל ומצליח..

עיצוב האתר משחק תפקיד מרכזי וחשוב בתגובה הרגשית של הגולש בו. ניווט מבלבל, טעינת דפים איטית (הנגרמת בדרך כלל משימוש יתר בגרפיקה) ועיצוב חובבני מוסיפים לגירוי שלילי של הגולש.

נשים בדרך כלל יעדיפו שימוש בצבעים, ופחות הצגת תמונות. לעומתן גברים יעדיפו צבעים כהים, קווים ישרים ורישומים תלת מימדים.

במה כל זה אמור לעזור לך? עצב את האתר שלך לצורכי המבקרים ולא לפי שיטות מובנות, שטחיות ומעצבנות. חווית האינטרנט של הגולש עוזרת לבנות מותג חיובי ואיכותי.

projectImage
projectImage
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top