טוב לדעת

מהו הקשר בין עיצוב מוצר למיתוג מוצר?

כשאדם או חברה מפתחים מוצר חדש, הדבר החשוב להם ביותר בסופו של דבר הוא למשוך את תשומת ליבו של הרוכש הפוטנציאלי אליו הוא מיועד. משיכת הלקוחות למוצר, נעשית הכי טוב על ידי עיצוב נכון ומקצועי של המוצר ולאחר מכן תהליך מיתוג אשר מצליח להדגיש את הייחודיות והעיצוב ומבדל את המוצר משאר המוצרים הקיימים בשוק.

כאשר מתייחסים לעיצוב מוצר, בוחנים ובוחרים צורות, צבעים, חומרים ושילובים בכדי להביא מוצר איכותי כמה שיותר על מנת שיימכר בהיקפים גדולים, יניב רווחים רבים ויענה על הצורך של קהל היעד שלו בצורה הטובה והיסודית ביותר.

סוד ההצלחה של כל מוצר טמון בעיצובו וחזותו החיצונית. מטרת המיתוג היא לקחת את הייחודיות שבעיצוב המוצר, להדגיש אותה ולהבליט אותה אל מול המתחרים. אסטרטגיית המיתוג כולה נעשית על בסיס ייחודיות המוצר ועיצובו, בעזרת צוות מומחים שבודקים את השוק ושמים את הדגש על מה שמושך את הלקוח.

מטרת העיצוב

שלב העיצוב הוא שלב מפתח אשר לוקח את החזון הויזואלי יחד עם הרעיון ההתחלתי של המוצר והופך אותו למציאות. כל מאפייני חזות המוצר חשובים לאופן שבו הלקוח העתידי יראה את המוצר, יצירת הרושם הראשוני וכמובן עד כמה הוא אפקטיבי ויעיל בזמן השימוש אצל הלקוח.

בכדי לצאת לשוק עם מוצר חדשני ומקצועי, חייב להיות דגש רב על עיצוב המוצר, כולל סקר שוק, בדיקת חומרי גלם, נראות נכונה, עיצוב מכני, צבעים, פונקציונליות והבנת הלקוח העומד מולנו.

עיצוב מוצר נכון וחדשני מייחד אותו על פני מתחריו בכל המאפיינים ויוצר יתרון לעומתם.

מטרת המיתוג

מטרת תהליך המיתוג היא לבנות את תפיסת המוצר בקרב קהל היעד שלו. לבדל את המוצר ממוצרים אחרים, להדגיש את הערך המוסף שהוא מעניק, העיצוב החדשני ולגרום לצרכן לקנות אותו אפילו אם עלותו גבוהה יותר מהמתחרים.

בתהליך המיתוג בונים סיפור, מסר, בונים על הבידול של הרעיון והעיצוב ושמים דגש על הייחוד. על בסיס כל אלו יוצרים ומעצבים גם לוגו, אריזה, סלוגן וקו מנחה שמוביל את המיתוג לכל גווניו. חברות מיתוג מקצועיות עורכות מחקרי שוק, בונות אסטרטגיה ומעצבות את הקונספט למותג החדש והטמעתו בקרב הלקוחות הפוטנציאליים.

תהליכי העיצוב והמיתוג דומים ובשניהם מתחשבים רבות בקהל היעד, בשניהם מחפשים את הבידול אל מול המתחרים. תהליך המיתוג הוא המשך ישיר לסיום תהליך העיצוב ותפקידו לחזק ולהעצים את המאפיינים שגורמים למוצר לבלוט בשוק ולהדגיש אותם בכל מוצרי המיתוג כך שיובילו את הלקוח לקנות את המוצר ולהעדיף אותו על פני מתחריו.

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
Top