טוב לדעת

למה מחיר הלוגו כל כך יקר?

בתקופה האחרונה יצא לי להתקל מספר פעמים במשפט זה, אז החלטתי לכתוב מאמר על הנושא שאני מקוה שייתן הסבר מעמיק ומושכל.
ראשית חשוב לי לציין שלוגו לא מחליפים בכל שנה, לוקח כל כך הרבה זמן לבנות מותג שיהיה זכיר ללקוח במיוחד שאין לנו תקציבי ענק כמו שיש לקוקה קולה על מנת להחדיר אותו לשוק.
גם חשוב לי לציין שמיתוג זה לא לוגו, מיתוג הוא בניה של שפה עיצובית שלמה בה אנחנו בודקים לעומק מה המותג עצמו, אנחנו שואלים כ-50 שאלות מקיפות רק כדי להבין לעומק את הנושא ואת הלקוח.
לאחר הרבה שנות נסיון פיתחנו מתכון מנצח לנושא בניה של השפה, עד כדי כך מדוייק שלעיתים נדירות אנחנו צריכים אפילו לצאת לסבב שני של לוגואים
הנה המתכון שלנו:
שלב 1
אנחנו יושבות בסטודיו לסשן של בריין סטורמינג בו כל אחת מעלה רעיונות / אסוציאציות.
מנסות להבין מה רוח המותג, ממש לדמיין דמויות אמיתיות חיות כדי לתת להן הנפשה.
שלב 2
הוא שלב הכייפי בעיני בו אנחנו לוקחות לנו כמה ימים בהם אנחנו צוללים לעומק במחקר של התחום בארץ ובעולם, השראות,ומתחילות לבנות שפה עיצובית שלמה בהתאם לרוח המותג.
אנחנו מראות אחת לשנייה, נותנים הערות מקדמים זה את זה וככה משפרים, מחדדים ויוצרים לוגואים מדוייקים עבור הלקוח.
שלב 3
לאחר שצמצמנו ובחרנו את ה – 3-5 אופציות הכי נכונות עבור הלקוח אנחנו מכינים פרזנטציה בה הלקוח רוצה את כל הקו העיצובי וממש יכול לראות שפה שלמה של המיתוג לא רק לוגו.
שלב 4
בוחרים כיוון עם הלקוח, מדייקים אותו ומתחילים לבנות את שאר הפריטים העיצוביים
כמו כרטיסי ביקור, ניירת עסקית, חתימות מייל מיוחדות, פרופיל חברה, חומרים שיווקים לתערוכות ואתר אינטרנט.
אז אחרי שקראתם כל כל השלבים והעמקה של התהליך המיוחד הזה שפתחנו
אתם עדיין חושבים שהמחיר של הלוגו יקר?
חשבו על זה, באם יש לכם מחשבות על המותג שלכם נשמח שתשלחו לי ואשמח לתת לכם ייעוץ כנה, ללא התחייבות
צרו קשר עוד היום – אם גם אתם רוצים מיתוג לעסק בולט ומנצח – 09-7744802

 image

image

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
Top