טוב לדעת

כך תפיקו מהאתר החדש שלכם את מירב התועלת

בימינו כל בעל עסק מתחיל חייב לדאוג לעצמו לנוכחות דיגיטלית הולמת. כיוון שזירות המסחר, השיווק והניהול עברו זה מכבר לעולם המקוון. עובדה שמחייבת כל אחד מאתנו להתאים את עצמו לעולם הנוכחי על כל תכונותיו ושיטות העבודה שלו. אז אם הקמתם אתר אינטרנט עשיתם את הצעד הראשון שלכם. כעת אתם צריכים לצאת לדרך ולהפיק מהאתר שלכם את התועלת המרבית. כיצד עושים את זה?

אתר תועלתי = אתר מניב

מטרת העל של כל אתר הוא להביא לקוחות, להגדיל מכירות, להשיג חשיפה ולחזק את היציבות העסקית. ואכן בעלי אתרים רבים יכולים להעיד כי האתר שלהם עושה להם עבודה מעולה. הוא מקדם אותם בתחום העיסוק שלהם, מביא להם לקוחות ומאפשר להם להצליח ולהשיג את המטרות שלהם. כמובן שכדי להשיג את המטרות של האתר יש לפעול בצורה נכונה ומדויקת. לדאוג לדומיין איכותי ולשירות אחסון אתרים אמין. וכמובן להתאים את האתר לדרישות הגולשים כמו גם למנועי החיפוש השימושיים.

התדמית שלך מול הלקוחות

אתר טוב הוא אתר שמבטא היטב את התדמית של העסק. וזה לא משנה אם מדובר על אתר תדמיתי או על אתר מכירתי. חובה כי האתר יבטא את ערכי המותג ואת אופי השירות. שהוא יציג אתכם בצורה נכונה ומדויקת בעיני הגולשים שמבקרים באתר שלכם. כאשר התדמית שלכם נכונה ומותאמת אתם עתידים לגלות כי האתר שלכם מביא לקוחות. הללו מוצאים בכם את הערכים שהם מחפשים ויוצרים קשר.

עיצוב אתרים מקצועי

הקידום של האתר

אתר מקודם הוא אתר שגולשים עשויים להגיע אליו במהלך החיפושים שלהם. אתר שאינו מקודם הוא אתר שיכול לשכב חסר אונים באחד מדפי התוצאות ללא כל סיכוי שמישהו יגיע אליו. עובדה זו מסבירה את החשיבות הרבה של קידום האתר. השלב הראשון בקידום הוא בניה נכונה של האתר תוך שימוש בכללי מפתח להתאמת האתר למנועי החיפוש. בחירת אחסון אתרים איכותי תשפיע באופן משמעותי מאוד על קידום האתר בגוגל. השלבים הבאים הם הפצת קישורים, הטמעת מילות מפתח, אופטימיזציה ועוד.

העיצוב של האתר

המציאות מוכיחה שלעיצוב ולנראות יש מקום של כבוד בהצלחה של כל בעל עסק. ככל שהאתר מעוצב טוב יותר, ככל שהוא מבטא את הערכים ומספק ללקוח חווית גלישה נעימה לעין, האתר ימשוך יותר ויהיה פעיל פי כמה. התוצאה היא כמובן עסק שוקק חיים ועסקאות לרוב. חשוב להפקיד את עיצוב האתר בידיים מקצועיות של חברה מומלצת בתחום. מעצבים מומחים יתאימו את העיצוב של האתר לערכים של העסק ויהפכו אותו לאתר מועדף ואסתטי במיוחד.

תחזוקה תמידית והעלאת תכנים

אתר סטטי הולך ויורד במיקום שלו בגוגל. ולא רק – גם גולשים יאבדו עניין ויפסיקו להתעניין באתר שלכם. זו הסיבה שחשוב לנהל בלוג, להציע חידושים ולשמור שהאתר לא ישקוט על שמריו. אתר דינמי הוא אתר מעניין שגולשים חוזרים אליו שוב ושוב. בודקים מה חדש ועל הדרך מזמינים מוצר או שירות. כמו כן נכון יהיה לשלוח ללקוחות ולמתעניינים ניוזלטר בו תספרו על החידושים של העסק ותתנו לקוראים ערך ומידע שיתרום להם. בצורה זו אתם מגדילים את מספר הכניסות לאתר ומציגים את הפעילות שלכם ואת ההצעות המשתלמות מול לקוחות פוטנציאליים.

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
Top