WE ARE HERE
TO BRAND YOUR VISION.
הפילוסופיה שלנו
בהירות.
לפני הכל, אנחנו רוצים שהקהל שלך יבין אותך. מי אתה.
מה אתה מציע לו. במה אתה שונה. איך אתה יכול לתרום לחיים שלו. לכן, אנחנו מוודאים שהמיתוג שלך מספר סיפור ברור,
לפני שהוא יוצא לעולם.
יצירתיות.
המותג שלך לא יכול להראות כמו המתחרים שלך. או לדבר כמוהם. אנחנו שואפים ליצור עבורך יקום חדש, שמבטא אותך בצורה הטובה ביותר ולא נראה כמו שום דבר אחר.
אסתטיקה.
לאסתטיקה יש תפקיד מרכזי בתהליך בניית המותג.
באופן שבו הוא מסופר. היא צריכה להיגזר מהמהות שלו, ולתרגם
אותה לאלמנטים ויזואליים שייצגו אותה ויבדלו את המותג מהתחרות.
דיוק.
מיתוג טוב נמנע מאקראיות ולא משאיר קצוות פרומים.
בייחוד לא כשהתחרות בכל תחום הולכת וגדלה, והלקוחות שלך הופכים יותר ויותר מודעים. דיוק מביע גאווה מקצועית וכבוד כלפי הלקוחות.
יושרה.
מותג טוב לא מנסה להיות מה שהוא לא. הוא נמנע מאמירות סרק. מהבטחות שווא. הוא לא משלה את הלקוחות שלו, ועומד מאחורי כל
מילה. ככה בונים מערכות יחסים (וישנים טוב בלילה).
דינמיות.
מותג שמפסיק להתקדם, מפסיק להתקיים. וכך גם המיתוג שלו.
בסיס מיתוגי טוב מלווה מותגים לאורך שנים רבות. אבל הוא מוכרח להתעדכן. כשהלקוחות מתקדמים כל הזמן, הוא צריך להיות שם כשהם מביטים הצידה. אחרת, הם יביטו לצד השני.
אנחנו מבינים ואוהבים עיצוב – ומסתבר שלומדים הרבה במהלך 20 שנה…
אנחנו אוהבים את העבודה שלנו – אנחנו בוחרים בה בכל בוקר מחדש ושמחים להיות כאן.
אנחנו אף פעם לא קופאים על השמרים – אנחנו תמיד לומדים, שואלים, מחפשים ומתפתחים.
אכפת לנו שתצליח – אנחנו נעשה הכל שתגיע למקום שבו אתה רוצה להיות.
THIS IS US.

לימור ברעם
מנכ”ליתמלכת הכוורת,
מוציאה את הדבש מכל עסק

רוית כץ
מעצבתחיית אינטרנט וקידום,
והכל עם המון המון סבלנות

רו סולם
מעצבתממתגת, מאיירת
ושומרת על השפיות של כולנו

ענבל צור
מעצבתראש צוות הווי ובידור,
קריאייטיב ומיתוג

איילה שחר
מעצבתצעירת השבט, משוררת, מאיירת
ומלאה בהפתעות

נדין מרקוביץ
הנה"ח"נשק יום נדין"
הנשק הסודי של הסטודיו
בואו נתחיל מההתחלה...
לפני 20 שנה יצאנו לדרך עם המון תשוקה לעיצוב ורצון לעזור לחברות ועסקים להצליח. זמן קצר אחר כך הגיעו הלקוחות הראשונים ואז עוד כמה, ופתאום גילינו שהסטודיו עובד במשרה מלאה. כשהלקוחות חייכו בסוף התהליך, חזרו והביאו איתם לקוחות חדשים, הבנו שאנחנו בדרך הנכונה.
מאז, ליווינו מאות לקוחות וצברנו מאות אלפי שעות עבודה, אבל תמיד המשכנו ללמוד, להתחדש ולתת ללקוחות שלנו יותר ממה שהם ציפו לו. כיום, אנחנו מעצבים וממתגים עסקים, חברות, ארגונים ומוסדות קולינריים מכל רחבי העולם. במהלך הדרך גיבשנו כמה עקרונות שממשיכים להוביל אותנו עד היום:
להעניק ערך אמיתי.
המטרה של העבודה שלנו היא לעזור לכם להצליח. לכן, העיצוב וכל תהליכי העבודה בסטודיו מתבצעים עם הפנים לעבר היעדים העסקיים שלכם.
לעצב עבור אנשים.
בקצה הדרך ניצבים הלקוחות שלכם, שאמורים לצרוך את המוצרים והשירותים שאתם מציעים. לכן, אנחנו תמיד חושבים עליהם כשאנחנו מעצבים ומנסים להעביר להם מסר ברור, אמיתי ואטרקטיבי.
ליצור חוויות.
אנחנו מוקפים במסרים מכל עבר. אנחנו מאמינים שכדי לגרום ללקוחות שלכם להתחבר אליכם, חשוב שהם יחוו חוויה משמעותית בכל מפגש איתכם – בעולם האמיתי או באינטרנט.
ללמוד ולחדש.
אנחנו מקפידים ללמוד את הטכנולוגיות והטרנדים החדשים בתחומי העיצוב, העסקים והקולינריה, כדי להבטיח שהמותג שלכם יישאר עדכני, רלוונטי ומרגש לאורך זמן.
לבדל כדי לבלוט.
לכל מותג מצליח יש תפיסת עולם ברורה, שמייחדת אותו וגורמת לו להתבלט. אנחנו נעזור לכם לגבש אמירה ברורה ושונה, שתמצב אתכם כסמכות מובילה בתחומכם.
כמה מילים על לימור ברעם…
האהבה לאמנות נולדה אצל לימור כבר בנעוריה, כשלמדה בבית הספר
ל-Performing Arts בניו יורק, שבו צולמה הסדרה "תהילה".
בהמשך למדה תקשורת חזותית במכללת עמק יזרעאל והשתלמה בתחומי המיתוג, אסטרטגיה, שיווק, מימון וניהול עסקי בכיר באוניברסיטת תל אביב.
התפקיד הראשון שלה היה מנהלת פיתוח המוצרים בחברת פלפוט. במסגרתו היא עסקה בעיצוב, שיווק, קניינות ומסחור מותגים.
בשנת 2002 היא החליטה שהגיע הזמן לעשות את זה בעצמה והקימה את סטודיו ברעם, שמתמחה במיתוג של חברות, ארגונים, מסעדות
ובתי קפה.
במהלך 20 השנים שבהן היא מלווה חברות וארגונים, לימור למדה להכיר לעומק את העולם העסקי ואת עולם הקולינריה (העובדה שדודו, בעלה, הוא שף וקונדיטור תרמה גם היא לעניין…). עם ידע ונסיון רב במיתוג ושיווק, לימור תעזור לכם לנווט במסלול בו אתם בוחרים, ותלווה אתכם עד ללידת המותג החדש.








