הקידום בגוגל בימינו הוא כלי עיקרי וחשוב להבאת לקוחות.
כסטודיו שמעצב אתרים שיווקיים הרבה מאוד שנים, אנו שמים דגש מרכזי על עיצוב עמודים שמותואמים לקידום בגוגל.
הדגש הוא בעיקר על הנקודות הבאות:
מילות מפתח
חלק מרכזי בעיצוב הדפים משלב בתוכו דגש על מילות מפתח. במקומות המתאימים אנחנו משלבים קטעי טקסט שיווקיים ומשפטים שבתוכם נמצאות המילות מפתח.מילות המפתח הן מילים שהגולש מחפש במנוע החיפוש וככול שנמצאות יותר פעמים המילות מפתח בתוך האתר – כך האתר נמצא במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש
קישורים
דרך נוספת לעיצוב נכון של האתר, היא שילוב אלמנטיים מקדמים ומקושרים למקומות אחרים ברשת. לדוגמא:קטעי וידאו שמקושרים ליוטיוב
קטעי וידאו הם אלמנט איכותי ומעניין לגולש שמשמש היטב לקידום ע״י גוגל.
ניתן גם לשלב דפי פידיאפ לקריאה, לינקים לשאלונים ודפי מידע – שכולם כמובן מאוכסנים באתר ומשמשים אלמנט מושך לגולש.
הפוטר- Footer
הפוטר של האתר נמצא בתחתית כל עמוד באתר ומשמש סרגל התמצאות, אמצעי ליצירת קשר
ובמיוחד אמצעי לקידום.
חשוב להכין באתר שיווקי שמיועד לקידום פוטר מכיל לינקים שיווקיים ומקשרים לעמודים באתר
מאמרים ובלוג
אמצעי שיווקי חשוב הוא קטעי טקסט בצורת מאמרים ובלוג שמתעדכן משתי סיבות:
האחת – העידכון הקבוע של האתר בטקסטים עוזר לקידום ולהעלאת האתר בדירוג
השנייה – שילוב מילים ומושגים שמשמשים לקידום אורגני
לינקים- מתוך המאמרים לינק לעמוד ספציפי באתר.
באנר שיווקי עליון
עיצוב נכון של באנר שיווקי העליון הראשון אותו הלקוח פוגש, גורם לגולש להשאר זמן רב יותר באתר באם מסקרן, מעביר מסר מדוייק.
אחת הבעיות העיקרית של הריווי אתרים הוא הצורך של בעל העסק לגרום לגולש להשאר יותר זמן באתר וגם לעבור לדפים נוספים.
צריך להתאים תמונה וטקסט בצורה נכונה וקליטה,ובהתאם גם לינק לקישור למילוי פרטים או מעבר לדף פנימי, או סליידר, וידאו וכדומה
חברת קידום
מומלצת עבודה עם חברת הקידום מהתחלת תהליך העיצוב, ע״מ יחד לעבוד על חשיבה משותפת, וצרכים של הקידום. הרבה מאוד אתרים נבנים ואז חברת הקידום נכנסת לתמונה והאתר מתחיל להראות כמו טלאים על גבי טלאים.
לסיכום
בבניית אתר חדש חובה לפנות למומחים ומנוסים בתחום בעיצוב ובניית האתרים כי כל פעולה שגויה ולא מתאימה יכולה לפגוע בזרימת הלקוחות בתדמית של העסק ובהשקעה הכספית של בעל העסק.