טוב לדעת

הדרך הנכונה לעיצוב אתרים שיווקיים

הקידום בגוגל בימינו הוא כלי עיקרי וחשוב להבאת לקוחות

כסטודיו שמעצב אתרים שיווקיים הרבה מאוד שניםאנו שמים דגש מרכזי על עיצוב עמודים שמותואמים לקידום בגוגל

הדגש הוא בעיקר על הנקודות הבאות

מילות מפתח

חלק מרכזי בעיצוב הדפים משלב בתוכו דגש על מילות מפתח. במקומות המתאימים אנחנו משלבים קטעי טקסט שיווקיים ומשפטים שבתוכם נמצאות המילות מפתח.מילות המפתח הן מילים שהגולש מחפש במנוע החיפוש וככול שנמצאות יותר פעמים המילות מפתח בתוך האתר – כך האתר נמצא במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש

קישורים

דרך נוספת לעיצוב נכון של האתר, היא שילוב אלמנטיים מקדמים ומקושרים למקומות אחרים ברשת. לדוגמא:קטעי וידאו שמקושרים ליוטיוב

קטעי וידאו הם אלמנט איכותי ומעניין לגולש שמשמש היטב לקידום ע״י גוגל.

ניתן גם לשלב דפי פידיאפ לקריאה, לינקים לשאלונים ודפי מידע – שכולם כמובן מאוכסנים באתר ומשמשים אלמנט מושך לגולש.

הפוטר– Footer

הפוטר של האתר נמצא בתחתית כל עמוד באתר ומשמש סרגל התמצאות, אמצעי ליצירת קשר

ובמיוחד אמצעי לקידום.

חשוב להכין באתר שיווקי שמיועד לקידום פוטר מכיל לינקים שיווקיים ומקשרים לעמודים באתר

מאמרים ובלוג

אמצעי שיווקי חשוב הוא קטעי טקסט בצורת מאמרים ובלוג שמתעדכן משתי סיבות:

האחת – העידכון הקבוע של האתר בטקסטים עוזר לקידום ולהעלאת האתר בדירוג

השנייה – שילוב מילים ומושגים שמשמשים לקידום אורגני

לינקיםמתוך המאמרים לינק לעמוד ספציפי באתר.

באנר שיווקי עליון

עיצוב נכון של באנר שיווקי העליון הראשון אותו הלקוח פוגש, גורם לגולש להשאר זמן רב יותר באתר באם מסקרןמעביר מסר מדוייק.

אחת הבעיות העיקרית של הריווי אתרים הוא הצורך של בעל העסק לגרום לגולש להשאר יותר זמן באתר וגם לעבור לדפים נוספים.

צריך להתאים תמונה וטקסט בצורה נכונה וקליטה,ובהתאם גם לינק לקישור למילוי פרטים או מעבר לדף פנימי, או סליידר, וידאו וכדומה

חברת קידום

מומלצת עבודה עם חברת הקידום מהתחלת תהליך העיצוב,ע״מ יחד לעבוד על חשיבה משותפת,וצרכים של הקידום. הרבה מאוד אתרים נבנים ואז חברת הקידום נכנסת לתמונה והאתר מתחיל להראות כמו טלאים על גבי טלאים.

לסיכום

בבניית אתר חדש חובה לפנות למומחים ומנוסים בתחום בעיצוב ובניית האתרים כי כל פעולה שגויה ולא מתאימה יכולה לפגוע בזרימת הלקוחות בתדמית של העסק ובהשקעה הכספית של בעל העסק.

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top