טוב לדעת

האם אנחנו חייבים להתאהב בלוגו החדש שלנו ברגע שמציגים לנו אותו?

כשאנחנו פוגשים לראשונה עיצוב של לוגו שנעשה עבורינו, אנחנו מצפים להתאהב. הגישה הזו מוטעית ביסודה. החיבור ללוגו הוא תהליך שלוקח זמן ושיקול דעת.
הבחירה לא צריכה להתבצע לפי העדפות אישיות של צבע או צורה אלא חייבת להיות על בסיס קריטריונים שיווקיים נכונים:
1/ לוגו פשוט
2/עיצוב זכיר
3/ לוגו שמעביר תחושה של אופי המותג
4/מתאים לכל מידה ועל כל מקום אפשרי בו הולך להופיע – שלט, תפריט, אתר או כל מוצר נלווה.
5/ הוא צריך להיות זכיר ברמה של קליטה ויזואלית מהירה וקישור רעיוני ישיר למותג שלך
מה לוגו לא צריך להיות:
1/ שלא יהיה כללי מדי (גנרי) – שיהיה קישור רעיוני אסוציאטיבי למותג.
2/ שלא יהיה מורכב מדי – עודף פרטים וצבעים יוצר תוצאה של עומס ויזואלי
החוכמה היא ליצור לוגו עם איזון נכון בין פשטות לבין משהו מובחן, מיוחד ומובהק!
הדבר הקשה ביותר הוא ליצור סמל כזה.
קחו כדוגמא את החברות הכי גדולות שיש – כגודל החברה כך הלוגו פשוט יותר
לדוגמא: הלוגו של חברת אפל – תפוח פשוט בצבע אחד. לוגו של נייק – סמל של הסווש המעביר תנועה פשוטה.
לוגו צריך להיות פשוט, כדי שיכנס לנו לראש ולהיות עקבי בכל מקום בצורה קונסטיטנתית.
את שאר השפה ניתן לשנות באתר חדש או פרסום אבל הלוגו / הסמל חייב להיות עקבי,
איפה שהוא לא יהיה, יהיה מוכר ויראה מצויין. ההכרות עם הלוגו ניבנת עם השנים והיא מאוד חשובה בהיבט של חוזק של מותג.
אם גם אתם גם רוצים מיתוג שיוביל את העסק שלכם לעתיד בצורה נכונה ויביא לכם הצלחה
נשמח לקבוע אתכם פגישה
לימור – 09-7744802 [email protected]

עיצוב לוגו - בדוש

עיצוב לוגו – בדוש – עיצוב פנים ונוף

עיצוב לוגו - פריים
עיצוב לוגו – פריים – חברת בנייה ונכסים
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
Top