טוב לדעת

איך לפרסם ברשתות החברתיות באופן קבוע?

בחרתם לפרסם את העסק שלכם ברשתות החברתיות? עשיתם בחוכמה.
אבל איך תדעו שאתם מפרסמים בצורה הטובה והנכונה ביותר? בשביל זה אנחנו פה.
הנה חמישה טיפים שיסייעו לכם לפרסום יעיל ברשתות החברתיות:

1. מיתוג עסקי – הוא תעודת הזהות של העסק שלכם והשפה בה תדברו עם לקוחותיכם, הוא כולל בתוכו כל פרט אשר קשור לבית העסק החל בבחירת צבעי המותג, עיצוב הלוגו, מוצרי פרסום, דפי חברה, כרטיסי הביקור וכלה בעיצוב באנרים, דפי נחיתה ואתר אינטרנט עליהם נפרט בהמשך. ישנה חשיבות רבה בעקביות המיתוג בכל מקום בו תפרסמו מכיוון שכך יכירו ויזכרו אתכם בכל מקום בו תופיעו.
2. יצירת באנר מעוצב– באנר הוא מודעה מונפשת, סרטון או קבצי תמונות, אשר תפקידו לפרסם את העסק שלכם בצורה שתמשוך את תשומת ליבו של הצופה בצורה היעילה והמהירה ביותר. הבאנר מפורסם ברשתות החברתיות או באתר אינטרנט מארח ולחיצה עליו תעביר את הצופה לדף נחיתה או אתר האינטרנט שלכם.
לעיצוב הבאנר חשיבות מכרעת בפרסום העסק מכיוון שהוא זה שיקבע האם הצופה אכן ימצא עניין וילחץ עליו או ימשיך הלאה ללא התוצאה הרצויה. על מנת שבאנר יגרום לצופה לעבור לאתר שלכם, עליו להיות מעניין ומושך, להעביר את המידע על העסק תוך מספר שניות ועדיין לשמור על כללי האתר המארח כגון: מגבלות משקל וגודל.
3. דף נחיתה – הוא שער הכניסה וחלון הראווה של העסק שלכם. זהו הדף אליו יגיע הצופה לאחר שלחץ על הבאנר או המודעה שיצרתם. דף הנחיתה הוא דף יחיד אשר אינו מוביל לדפים נוספים בתוכו ומטרתו לקרוא לצופה לבצע פעולה, בין אם למטרת יצירת קשר עם בית העסק, רכישת מוצר שהוא מפרסם, הפניה לאתר האינטרנט של בית העסק לבין קבלת מידע נוסף על שירותים שבית העסק מספק וכדומה. על דף הנחיתה להיות מושך ומעניין ויחד עם זאת להעביר לצופה את המסר של בית העסק שלכם באופן קצר וברור.
4. עיצוב אתר אינטרנט – אם דף הנחיתה היה חלון הראווה לבית העסק, אתר האינטרנט הוא החנות שלכם. בין אם אתם מוכרים מוצר או רעיון, אתר האינטרנט שלכם מספק את החבילה השלמה של המיתוג העסקי אותו בניתם הכולל לוגו, מידע על העסק שלכם, המוצר אותו אתם מציעים, פרטי התקשרות וכל פרט אחר אשר חשוב בעיניכם עבור לקוחותיכם לגביכם.
5. פרסום בפייסבוק – הפייסבוק הוא כלי שיווקי חזק אשר החשיפה היומית אליו היא עצומה ולכן בכוחו לפרסם אתכם לקהל רחב המותאם לבית העסק שלכם, על פי המוצר או השירות אותו אתם מפרסמים. הכלים השיווקיים עבור פרסום בפייסבוק הם רבים וכוללים סרטונים, קבצי תמונות, הנפשות ועוד כך ביכולתכם להתאים את המסר אותו אתם רוצים להעביר לקהל אליו אתם פונים, מהסיבה הפשוטה שהקהל שלכם פשוט נמצא שם רוב שעות היום וכל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אליו.
מיתוג ופרסום נכונים יביאו לחשיפה רחבה של בית העסק שלכם ולתקשורת ברורה ונכונה מול לקוחותיכם.

צרו קשר עוד היום – אם גם אתם רוצים מיתוג לעסק בולט ומנצח – 09-7744802

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top