איך לעצב לוגו מנצח? | סטודיו ברעם

טוב לדעת

איך לעצב לוגו מנצח?

מעצבים גרפיים מכל רחבי העולם שואפים לייצר לוגואים בלתי נשכחים ולבנות שפה מיתוגית מושלמת לכל לקוח. העניין הוא שמדובר במשימה שדורשת סבלנות, ידע ולמידה אמיתית של הצרכים של כל לקוח. אז אם תמיד תהיתם איך מעצבים לוגו ואתם רוצים לקבל את כל הסודות הכי גדולים של המקצוע, זוהי ללא ספק הכתבה בשבילכם.

 איך מעצבים לוגו שיתפוס את העין מהשנייה הראשונה?

הסוד לעיצוב של לוגו שיתפוס את העין כבר מהשנייה ראשונה, טמון בבחירה נכונה של גוונים. חייבים ליצור קונטרסיטם ייחודים, לייצר את האייקון הנכון ולספק חוויה ויזואלית לכל צופה. למעשה, במקום לשאול איך לעצב לוגו שימגנט את הצופים, נסו לחשוב איזה לוגו אתם הייתם רוצים לראות. ברגע שתצליחו לעצב לוגו שתרגישו שהוא הרבה מסך כל חלקיו, אתם תבינו שהצלחתם במשימה.

איך לעצב לוגו שיתאים באופן מדויק למותג?

 בכדי שתוכלו לעצב לוגו שיתאים בדיוק למותג הבא שלכם, אתם חייבים לצלול לקרביים של העסק. חשוב להבין את החזון של בעלי החברה, את היתרונות היחסיים של כל ארגון ואת המנטאליות ששוררת במסדרונות החברה. מכיוון שהלוגו הוא המיצוי של כל אלו, אתם חייבים לחשוב אך מעצבים לוגו שיספר את הסיפור של החברה הזו בצורה גרפית מרשימה.

 איך לעצב לוגו שימצא חן בעיני לקוח הקצה?

למרות שבסעיף הקודם עסקנו באינטרפרטציה הוויזואלית של חזות החברה והפיכתה ללוגו של ממש, כאן אנו צריכים לחשוב על הצד השני בעסקה. חייבים להבין שהלוגו צריך להיות מותאם לגיל מסוים, לנישה ייחודית ולחתך ספציפי באוכלוסייה. מעבר לעובדה שהוא יקרין את ערכי החברה, חשוב ליצור לוגו שיקל על קהל היעד שלו להתחבר אליו.

 איך לעצב לוגו הלכה למעשה?

 בניגוד למדריכים שיסבירו לכם בדיוק באיזו תוכנת אדובי אתם צריכים לגשת למשימה ואיך לעצב לוגו שיהיה דומה למותגים מובילים, אנו מאמינים ששונות וייחודיות הן שם המשחק. לכן, הרבה לפני שאתם ניגשים למלאכת העיצוב עצמה, נסו לשבת עם נייר ולנסות לשרטט את הלוגו בעזרת עיפרון ובלוק כתיבה. שימו לב אילו צורות מושכות אתכם והאם הן סימטריות, מינימליסטיות או דווקא דינמיות? בכל מקרה, זה יהיה הבסיס שלכם להמשך העיצוב והדרך שלכם לקבל תחושה אישית של סוג הלוגו שיעשה את העבודה.

 וכמה דברים שעדיף שתימנעו מהם בתהליך העיצוב

 אל תנסו לעשות לוגו שיהיה דומה לעיצוב האחרון שלכם או לנסות ולייצר משהו עם אמירה אומנותית שפשוט לא ידבר לקהל הרחב. יתרה מכך, אל תנסו לכפות את הרעיונות העיצוביים שלכם על הלקוח ולבזבז זמן יקר בכדי להסביר לו מדוע הרעיון שלו אינו מתאים לקונספט של המותג. עדיף להשקיע את הזמן הזה באופן פרודוקטיבי הרבה יותר ולתת כמה אופציות בסיסיות שמהן אפשר יהיה להמשיך ללוגו המנצח. בהצלחה.

 

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top