טוב לדעת

איך לספר סיפור שזוכרים?

בעידן הזה של עומס בחיינו הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה שחברות ימכרו לנו.
כולנו כבר רגילים לבחור את התוכן המתאים לנו ואנחנו לא רוצים הסחות דעת נוספות בחיינו.
אז בזמנים כאלו איך מצליחים להגיע לקהל שלנו?
התשובה: עם סיפור טוב !!!

במשך דורות סיפורים הם מה שעבר מדור לדור, סיקרנו אנשים להקשיב והם היו הדבר היחיד שנזכר.

מותגים כיום צריכים להיות יצירתיים יותר בתוכן שהם מציעים על מנת להתבלט ולהיות זכירים.
התוכן שהם מציעים חייב להיות בעל ערך לקהל היעד שלהם
הם צריכים לדייק את בחירת המקומות הנכונים שבהם קהל היעד נמצא כדי להקל על מציאת הסיפור ושיתוף שלו.

אז מה הופך סיפור לסיפור טוב?
ישנם מבנים רבים ומגוונים לבניית סיפור,
המבנה הבסיסי עדיין זהה לזה שהיה במשך עשורים רבים – זה מתחיל בגיבור שיש לו איזושהי בעיה,
ואז הגיבור צריך להתמודד עם המצב הקשה – ללמוד / לצמוח כדי להתגבר על הבעיה
ושלב סופי לאחר שינוי שעבר מגיעה הסוף המאושר!

הסיפור כמובן צריך לבטא הערכים של החברה, האמונות האמיתיות שלו, אתגרים שעליהם הם מתגברים, הצלחות, כולם חייבים להיות מסופרים בדרכים מעניינות, עם אותה התחושה או של החברה אותה היא תמיד מציגה ללקוח. אם לכם יש חברה דינמית צעירה יש לספר את הסיפורים שלך באותו האופן: צעיר, קליל, דינמי שמדבר לקהל היעד שלה.
אפשר להיות יצירתיים לגבי זהות הגיבור, זה יכול להשתנות, לשתף את האמונות והערכים הפנימיים שלו \ שלה. זה לא צריך להיות קצר אבל צריך להיות מעניין ושונה.
הפתיעו את קהל היעד בכל פעם עם סיפורים יצירתיים חדשים, תוצאות ורעיונות הנגזרים מהסיפור המסופר. הראו היבט שונה של החברה, עובדים בחברה, לקוחות עם סיפורי הצלחה,
כל הזמן הראו את האותנטיות של החברה שלך, אם הם חולקים אותו אני מאמין כמוכם הם ימשיכו להיות לקוח נאמן.

לסיכום:
זכרו את המבנה הבסיסי של כתיבת סיפור: התחלה> התפתחות> פתרון
כתבו את הסיפור באותו האופי של החברה שלך
היו מעניינים, רעיונות שונים והיבטים שונים של החברה
בחרו את המקום הנכון בו קהל היעד נמצא כדי להקל על חיפוש ושיתוף הסיפורים
והכי חשוב – תנו ערך, ערך ועוד ערך

אם אתם זקוקים למותג חזק שיבנה סביב סיפור אוטנטי, מקורי ובלתי נשכח
נשמח לבוא איתכם למסע
פשוט צרו קשר – לימור
[email protected] | 972-9-7744802

 

Brochure web-gem

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
Top