טוב לדעת

איך יוצרים סיפור מותג מנצח?

Brand story – מותג לא צריך תסריט אלה נשמה

בשנים האחרונות נושא הstory telling במיתוג הפך להיות חם מאוד שכן אנשים מתחברים לסיפור, לרגש וזה מה שמאפשר להם גם לזכור את המותג בעומס של גירויים שכולנו חיים בו היום.

שחברה מספרת מהלב אנחנו כלקוחות מאמינים ומתחברים לסיפור שלהם.

חברה צריכה ליצור סיפור סביב המותג שלה שמבטא את הערכים וההשקפות שלה,
דרך סיפור ניתן להעביר את המסרים בצורה מעניינת יותר, כשניתן להשתמש בחלקים מהסיפור במדיות, באתר בכל עמוד להעביר את המסרים במשפט או שניים מתוך הסיפור, ברשתות החברתיות ודרך שיחת מכירה.

השפה שאנחנו נדבר ונספר תהיה אחידה וזה עוד פן שמחזק את המותג.

קחו כדוגמא את הרלי דייוידסון – אכן מותג מאוד בולט וייחודי – הם מדברים על חופש, כייף
freedom is exhilarating
הסיפור שלהם מועבר דרך התמונות שהם בוחרים להעביר של הרוכב במרווח פתוח, מרגיש חופשי ומאושר.
המותג של northface
מדבר על שימור והנאה מהטבע
preserve and appreciate outdoor
שאנחנו רואים את הסיפור שלהם, מרגישים דרך המסרים ותמונות את האוירה ומסרים אנחנו לא מרגישים שמוכרים לנו אלה עוזרים לנו.
שיש סוף טוב לסיפור שלנו – a happy ending זה משהו שכולנו כלקוחות רוצים להיות חלק ממנו.

מה שהופך מותג למיוחד ומבודל זה לא:
מה הוא עושה
למי הוא עושה
איך הוא עושה את זה
אלה למה הוא עושה את מה שהוא עושה – זה חייב להיות אוטנטי כדי שזה יהיה אמין.
צריך למצוא את האמונה המייחדת של החברה שנוכל להעביר החוצה ללקוח.
שהמותג מראה את האמונה אנשים יתחברו לזה.

מה שחשוב זה איזה ערך שהחברה יכולה לתת דרך הסיפור
באם זה ערך המדבר על בריאות, חופש, בטחון…
צריך לחשוב איזה רגש אנחנו רוצים להעביר – אפשר לספר את הסיפור דרך הומור, פחד, מתח אבל חשוב שזה יהיה תואם לסיפור.

לא משנה מה גודל החברה לכל אחת ניתן להמציא סיפור והיום זה אפילו מומלץ לכל חברה שיהיה סיפור שכן העסקים הקטנים כבר מתקשרים ישירות מול הלקוחות ברשתות החברתיות באופן שוטף לכן זה מאוד חשוב

תנו ללקוח להרגיש שהוא הכוכב בסיפור הזה, שיצא עם ערך והכי חשוב הרבה רגש שזה יזכר אצלו!
וכמו שכתבתי קודם – מותג לא צריך תסריט אלא נשמה

צרו קשר עוד היום – אם גם אתם רוצים מיתוג לעסק בולט ומנצח – 09-7744802

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

אות העיצוב - האתר מאוד יפה, כולם מתרשמים מהעיצוב , קל מאוד להתמצאות ונוח לשימוש

גיורא אוריין, אות העיצוב
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

it’s a very professional and attractive profile it came out very nicely.

tal aviation
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top