טוב לדעת

4

תקשורת באמצעות צבע

רוצה מישהו מקצועי, נעים, אינטליגנטי, משעשע ומוכשר? זה המון להעביר דרך לוגו אחד! מעצבים מרבים להשתמש ברכיבי הלוגו (גופן, גרפיקה, צבע וסוג הטיפול) על מנת להעביר מגוון מסרים בבת אחת. כאשר כל היסודות הללו מתחברים בהרמוניה אנשים יגיבו למסר אותו אתה מנסה לשלוח ולהעביר. הצבע הוא אחד מיסודות העיצוב. מרבית האנשים יודעים כי צבעים חמים … להמשיך לקרוא תקשורת באמצעות צבע

המשך לקרוא »

BULLDOG1

עיצוב אריזות

עומדים בפני השקת מוצר חדש? כדאי שתדעו: אנשים מביטים בקנקן, ורק אז במה שבתוכו. השקיעו בעיצוב האריזה של המוצר שלכם, ותנו ללקוחות שלכם להתרגש כמו לפני פתיחת מתנת יומולדת. זה ישתלם לכם. דמיינו שאתם עומדים מול שורה של מוצרים הניצבים על מדף בחנות. מה מבדיל ביניהם? אילו מוצרים מסקרנים אתכם? אילו מעיפים לכם את העפעפיים … להמשיך לקרוא עיצוב אריזות

המשך לקרוא »

עיצוב אתר תדמיתי - אינפורמטיבי

מה אנשים שונאים באתרי אינטרנט?

יותר ויותר מחקרים מראים כי מערכת הציפיות של המשתמשים ברשת האינטרנט נעשית מתוחכמת. בראש סדר העדיפויות של המשתמש נמצא הרצון למצוא את המידע אותו הוא מחפש בקלות ובמהירות. יותר מידי חברות מעמיסות על האתרים שלהן גימיקים שמושכים את תשומת לב הגולש, אך עם זאת מעצבנים אותו ומפריעים לזרימת המידע, וסופו של דבר אף פוגעים בחברה … להמשיך לקרוא מה אנשים שונאים באתרי אינטרנט?

המשך לקרוא »

ZROA_HAYABASHA3

עיצוב לוגו

פותחים עסק חדש? בונים מיתוג לעסק ותיק? אחרי שבחרתם שם מתאים, מגיע שלב עיצוב הלוגו. למה? כי לוגו הוא השער דרכו לקוחות מזהים אתכם ותופשים את מה שאתם עושים. כולנו מכירים ואוהבים לוגואים. הם מלווים אותנו מאז שהיינו ילדים קטנים, כשהיו לנו דברים טובים יותר להרהר בהם מאשר מודלים עסקיים ותהליכי מיתוג. הלוגו של קוקה … להמשיך לקרוא עיצוב לוגו

המשך לקרוא »

goldglass_design

מיתוג העסק – ולמה זה כל כך חשוב לעסקים

התחלתם כעסק קטן, הזמן עושה את שלו וגם העבודה הקשה. אבל חסר פה משהו, הייתה צמיחה ונעצרה, מקסימום עוד לקוח אחד או שניים מתווספים, אבל אתם רציתם אימפריה, רציתם שיכירו את השם שלכם בכל מקום וזה לא קורה. אז איך עושים את זה? איך הופכים את העסק לשם דבר, ואת ה"שם" למותג? לוגו נכון ובניית … להמשיך לקרוא מיתוג העסק – ולמה זה כל כך חשוב לעסקים

המשך לקרוא »

sambosabich_6

אחידות של מותג

היום לקוחות רואים את המותג שלנו במגוון גדול מאוד של מקומות החל מהאתר דרך הנייד, פייסבוק, אינסטגרם, בפרסום, פיזית בחנות ועוד… בכל מקום שהלקוח פוגש את המותג הוא חייב לשדר אחידות. אחידות משדרת איכות ואמינות אחידות לאו דווקא צריכה להיות בדיוק זהה בכל דבר, היא צריכה להעביר חוויה ולהתאים את עצמה לכל דבר בו היא … להמשיך לקרוא אחידות של מותג

המשך לקרוא »

תראו אותי! (כנס המסעדנות ה-4)

בעל מסעדה/בית קפה? בוא ללמוד כיצד מיתוג ועיצוב חוויתי גורמים לעסק לבלוט מעל המתחרים.  

המשך לקרוא »

"עושים עסק" 2016 / ערוץ החיים הטובים

סדרה העוסקת בבעלי עסקים המקבלים סיוע מגורמים שונים ע״מ לעזור להם לקדם את העסק שלהם. אנחנו עזרנו לשירה, בעלת קייטרינג "shira's soul pizza", בפיתוח קונספט ומיתוג חדש לעסק שלה. – Take a look –

המשך לקרוא »

"עושים עסק" 2017 / ערוץ החיים הטובים

סדרה העוסקת בבעלי עסקים המקבלים סיוע מגורמים שונים ע״מ לעזור להם לקדם את העסק שלהם. בעונה זו עזרנו לדן ודנה עם מיתוג חדש ל"דרך הגריל", קייטרינג בוטיק על טהרת הבשר. בתאבון…

המשך לקרוא »

על עיצוב, שיווק ומה שביניהם

איך להשיג את מטרותיכם עבור העסק בעזרת מיתוג ועיצוב נכונים, וכיצד לשלב בין עיצוב נכון לשיווק מנצח.

המשך לקרוא »

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
top