טוב לדעת

חשיבות המיתוג בפתיחת מסעדה

בכל פתיחת עסק חדש בכלל ובמסעדנות בפרט, קיימת חשיבות גדולה בעיצוב המקום ומיתוגו. החשיבות היא בעיקר למכירות, כמו שכל עסק ירצה לקדם. מיתוג ושיווק עסקי מחייבים שימוש במעצב גרפי מיומן ומנוסה. ידע נכון יכול לקדם את העסק ולהגדיל רווחים. לימור ברעם, ממתגת מסעדות ובתי קפה, בעלת רקע ייחודי בניהול מסעדות ולימודי שיווק, הנותנים לעיצוב בסטודיו … להמשיך לקרוא חשיבות המיתוג בפתיחת מסעדה

המשך לקרוא »

MANORIVF5

עיצוב דף נחיתה

מהו דף נחיתה? עמודי נחיתה הם דפים אליהם מגיע משתמש לאחר לחיצה על באנר, מודעה בגוגל או פרסומת שמגיעה באימייל. המשתמש מגיע לדף הנחיתה גם דרך אתרים בהם הוא משוטט, במעבר בין הדפים – דף הנחיתה "קופץ" לפני פתיחת הדף המבוקש. דף הנחיתה הוא כלי מיקוד לפעולה ספציפית אותה רוצה הלקוח לפרסם. לדוגמא – הלקוח … להמשיך לקרוא עיצוב דף נחיתה

המשך לקרוא »

ZROA_HAYABASHA2

עיצוב אתרים באינטרנט

אומרים שאם אתה לא קיים באינטרנט, אז אתה פשוט לא קיים. אולי זה לא לגמרי מדויק, אבל אין ספק שאתרי אינטרנט הם כלי שיווק ותדמית חיוניים לחברות ובעלי עסקים. שאלת מיליון הדולר היא לא אם אתה ברשת, אלא איך אתה נראה ברשת. התשובה, כמו בדברים רבים אחרים, מתחילה ונגמרת בעיצוב. האינטרנט היא מקום גדול, גדול … להמשיך לקרוא עיצוב אתרים באינטרנט

המשך לקרוא »

MIGO1

מסעדנים – הידעתם?

עיצוב תפריטים חורץ גורלות של מסעדות, בדיוק כמו רמת האוכל, רמת השירות, עיצוב הפנים והשלט בכניסה התפריט הוא הכלי השיווקי החשוב ביותר של כל מסעדה ובית קפה, מהסיבה הפשוטה שכל מי שמתיישב חייב להסתכל. סועדים אף פעם לא פוסחים על התפריט. אין דבר כזה. השאלה היא, מה רואים ומרגישים הסועדים ברגע שהם פותחים את התפריט? … להמשיך לקרוא מסעדנים – הידעתם?

המשך לקרוא »

41

מיתוג בתי קפה ומסעדות

בימים בהם מסעדות ובתי קפה איכותיים נסגרים חדשות לבקרים, תרים מסעדנים ויזמים אחר הנוסחה המנצחת להצלחה. רמז: חיקוי מסעדות מצליחות אינו בתפריט. אז מה כן? קבלו את המנה העיקרית: עיצוב אישיות ייחודית לעסק שלכם. מדי פעם אנו נתקלים בידיעה בעיתון על מסעדה או בית קפה שנסגר. לפעמים מדובר על מקום שביקרנו בו ודווקא די אהבנו, … להמשיך לקרוא מיתוג בתי קפה ומסעדות

המשך לקרוא »

LUNCH_BOX4

חשיבות המעצב בהקמה ושיווק מסעדה

בכל פתיחת עסק חדש בכלל ובמסעדנות בפרט, קיימת חשיבות גדולה בעיצוב המקום ומיתוגו. החשיבות היא בעיקר למכירות, כמו שכל עסק ירצה לקדם. מיתוג ושיווק המקום מחייב שימוש במעצב גרפי מיומן ומנוסה. ידע נכון יכול לקדם את העסק ולהגדיל רווחים. לימור ברעם ממתגת מסעדות ובתי קפה – בעלת רקע ייחודי בניהול מסעדות, לימודי שיווק – הנותנים … להמשיך לקרוא חשיבות המעצב בהקמה ושיווק מסעדה

המשך לקרוא »

erit1

מיתוג עיסקי – למה כל עסק צריך אותו?

מילא חברות גדולות, אבל מיתוג לעסקים קטנים ובינוניים? כשהמוניטין טוב והלקוחות ממשיכים לזרום, מדוע הם צריכים את זה? רמז: התשובה נמצאת בגוף השאלה. במוקדם או במאוחר, כל עסק קטן או בינוני שואל את עצמו את השאלה, "האם אני צריך מיתוג"? מדובר בשאלה חשובה מאין כמוה, ואי לכך ראוי שכל עסק שמכבד את עצמו יתחבט בה. … להמשיך לקרוא מיתוג עיסקי – למה כל עסק צריך אותו?

המשך לקרוא »

aa

עיצוב כרטיסי ביקור

מלבן קטן מנייר יכול לעשות את ההבדל בין להצלחה עסקית לכישלון. שאלו את עצמכם: האם כרטיס הביקור שלכם מעוצב באופן מקצועי? קיימות מספר דרכים עיקריות בהן אנחנו משאירים רושם ראשוני על לקוח או שותף פוטנציאלי: הפנים שלנו, טון הדיבור, הלבוש, ריח ושפת הגוף, המבט בעיניים, המסרים המילוליים שאנחנו מעבירים. וגם כרטיס הביקור שלנו. למלבן הקטן … להמשיך לקרוא עיצוב כרטיסי ביקור

המשך לקרוא »

IMG_6709

בחירת מעצב גרפי

לקוחות רבים מתקשים בבחירת מעצב גרפי, פשוט בגלל שאינם בטוחים מה בדיוק הם מחפשים.. הנה מספר שיקולים הכרחיים לבחירת מעצב גרפי מקצועי: 1. תיק עבודות (פרוטפוליו) איכותי- הפן החזותי צריך להיות מרשים ובלתי נשכח, כמו גם הולם ומתאים לפרויקט הרלוונטי. ( כמו לדוגמא מודעה עבור מועדון קשישים לא תכלול כתב קטן מידי) 2. חוש שיווק … להמשיך לקרוא בחירת מעצב גרפי

המשך לקרוא »

4

תקשורת באמצעות צבע

רוצה מישהו מקצועי, נעים, אינטליגנטי, משעשע ומוכשר? זה המון להעביר דרך לוגו אחד! מעצבים מרבים להשתמש ברכיבי הלוגו (גופן, גרפיקה, צבע וסוג הטיפול) על מנת להעביר מגוון מסרים בבת אחת. כאשר כל היסודות הללו מתחברים בהרמוניה אנשים יגיבו למסר אותו אתה מנסה לשלוח ולהעביר. הצבע הוא אחד מיסודות העיצוב. מרבית האנשים יודעים כי צבעים חמים … להמשיך לקרוא תקשורת באמצעות צבע

המשך לקרוא »

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
top