מלבן קטן מנייר יכול לעשות את ההבדל בין להצלחה עסקית לכישלון. שאלו את עצמכם: האם כרטיס הביקור שלכם מעוצב באופן מקצועי?
קיימות מספר דרכים עיקריות בהן אנחנו משאירים רושם ראשוני על לקוח או שותף פוטנציאלי: הפנים שלנו, טון הדיבור, הלבוש, ריח ושפת הגוף, המבט בעיניים, המסרים המילוליים שאנחנו מעבירים. וגם כרטיס הביקור שלנו.
למלבן הקטן שבכיסכם יש המון כוח. נניח ואתם עושים הכל נכון: אתם נראים טוב, מדברים לעניין, יוצרים כימיה. הלקוח הפוטנציאלי מתרשם, ואז הוא מקבל את כרטיס הביקור שלכם. במידה וכרטיס הביקור מעוצב ברישול, או לחלופין אינו משקף את מה ששידרתם בפגישה, יתחיל הלקוח הפוטנציאלי לפקפק באמינות שלכם. לרוב, מדובר בתהליך לא-מודע. לאחר מספר ימים, הרושם הראשוני שהשארתם יתפוגג וכל מה שיישאר ללקוח או השותף הפוטנציאלי ביד זה כרטיס ביקור בלתי מקצועי שאינו מזמין או מניע לפעולה.
הביטו בכרטיס הביקור שלכם בעיון: האם הוא משדר משהו שאתם לא רוצים שהוא ישדר? האם הוא גנרי ופשטני? האם הוא מזכיר כרטיסי ביקור של אנשי מקצוע מתחומים שונים משלך? במידה ועניתם כן על אחת מהשאלות הנ"ל, אתם בבעיה. אחד מכלי השיווק החשובים ביותר שלכם אינו משרת אתכם כראוי, וגורם לכם נזק במקום להועיל.
כרטיס ביקור הינו יותר ממלבן מעוצב; הוא חייב לייצג אתכם נאמנה ולבדל אתכם מכל המתחרים. מדובר בעיצוב שמגדיר את הזהות המקצועית שלכם, בדומה ללבוש ושפת הגוף שלכם. על העיצוב להיות תפור במדויק למידותיכם, בין אם אתם בעלי עסקים צעירים ודינאמיים שזקוקים לכרטיס ביקור צבעוני וחי, עם צורת כיתוב שמתאימה לתחום המקצועי שלכם, סוג נייר מיוחד ואפילו גודל כרטיס בלתי שגרתי, או לחלופין עוסקים בתחומים שמרניים וצריכים כרטיס בעל נייר מכובד, בעל גדלי אותיות וסידור מידע שמחזק מסרים סולידיים ומשדר רצינות ואמינות.
בעולם שבו בתי דפוס מציעים שירותים מהירים לעיצוב והדפסת כרטיסי ביקור, וכל מעצב חסר ניסיון בשיווק מגדיר את עצמו כמשרד מיתוג, בעלי עסקים חדשים רבים מתפתים לחבור למעצבים שאינם מסוגלים להעניק להם את השירותים המקצועיים להם הם זקוקים. מדובר בהתחלה מהירה שגובה מחיר הרסני מבחינה עסקית. על מנת ליצור כרטיס ביקור שמתפקד כתחמושת שיווקית יעילה, אתם חייבים לחבור לסטודיו לעיצוב שמכיר את השפה השיווקית על בוריה. סטודיו שופע יצירתיות שיודע לעצב דברים מקוריים שהם one of a kind, אך רק לאחר ניסוח המסר השיווקי של העסק שלכם וביצוע מחקר, הן על קהלי היעד שלכם והן על המתחרים. סטודיו שיורד לרזולוציות הגבוהות ביותר, החל מגווני צבעים, סוגי הפונט וגדלי האותיות, ועד לתשאול מעמיק של כל לקוח והבנה מלאה של טעמיו, רצונותיו והערך המוסף המקצועי שלו. אתם צריכים את סטודיו ברעם.
סטודיו ברעם הוקם בשנת 2002 ע"י לימור ברעם, מעצבת גרפית בעלת 16 שנות ניסיון ובוגרת לימודי תקשורת חזותית ולימודי ניהול עסקי בכיר. הסטודיו מתמקד במיתוג עסקים, החל מעיצוב גרפי ועיצוב אריזות ועד ללוגואים, אתרי אינטרנט וכרטיסי ביקור. צוות הסטודיו כולל מעצבים גרפיים מנוסים שמבינים בשיווק בדיוק כפי שהם מבינים בעיצוב. על מנת להעביר מסרים שיווקיים בצורה הוויזואלית הנכונה ביותר אנחנו לומדים על המוצר, על קהל המטרה, על האתגרים עמם מתמודדים הלקוחות ותוכנותיהם לעתיד, ומלווים אותם בייעוץ וביישום משלב החשיבה האסטרטגית הראשונית ועד לעיצוב הסופי של המוצר. הבידול שלנו מתבטא בהבנה העסקית והשיווקית אשר אותה אנו מיישמים מדי יום. הניסיון העיצובי וניסיון השיווקי שלנו שזורים זה בזה, לטובת הלקוחות שלנו.
לקביעת פגישת יעוץ בלתי מחייבת, התקשרו עכשיו לטלפון 09-7744802 ובקשו את לימור ברעם – מנכ"לית סטודיו ברעם. בפגישה נעבור על החומרים השיווקיים שלכם ונערוך סיעור מוחות יצירתי, על מנת שכרטיס הביקור הבא שלכם יגדיר וישקף את הזהות המקצועית שלכם, ובסופו של דבר, גם את הצלחתכם.