טוב לדעת

עיצוב דף נחיתה

מהו דף נחיתה? עמודי נחיתה הם דפים אליהם מגיע משתמש לאחר לחיצה על באנר, מודעה בגוגל או פרסומת שמגיעה באימייל. המשתמש מגיע לדף הנחיתה גם דרך אתרים בהם הוא משוטט, במעבר בין הדפים – דף הנחיתה "קופץ" לפני פתיחת הדף המבוקש.

דף הנחיתה הוא כלי מיקוד לפעולה ספציפית אותה רוצה הלקוח לפרסם. לדוגמא – הלקוח הוא רשת למכירת מזרונים, ובדף הנחיתה הפרסום מתמקד במבצע מיוחד ספציפית למזרון חדש מסויים.

מטרת הדף נחיתה היא העברת מסר שיווקי ואיסוף פרטים למאגר לקוחות.

web-design

לעיתים דף הנחיתה אף גדול בחשיבותו מאתר, משום שבאתר הגולש מקבל מספר רב של אפשרויות בחירה, תפריטים ופרסומים שונים, ואילו בדף הנחיתה הלקוח ממוקד במוצר מסויים אותו מבקש הלקוח לפרסם.

אופי, מבנה ועיצוב העמוד מותאמים נקודתית למסר השיווקי ולרוב כוללים טופס נוח ומהיר ליצירת קשר – שנקרא הנעה לפעולה.

דף הנחיתה הוא כלי מיקוד המנחה את הגולש להחלטה לפעולה ספציפית.

התנאים לדף נחיתה אפקטיבי: ניווט מוגבל – מקד את הגולש במילוי הטופס כדי שלא יצא בדרכים אחרות מהדף

הצעה מפתה

קצר וענייני – ככל שהעמוד ארוך יותר כך פוחתת אפקטיביות הדף

חשוב לזכור – יש לכם רק 3-5 שניות לעניין את הלקוח במה שאתם רוצים למכור, ולכן דף הנחיתה צריך לכלול 6 משפטים שמתמצתים את הנושא, תמונה מרכזית שמושכת את העיניים, וטופס למילוי פרטים.

מומלץ להציע ללקוח ליצור 2-3 דפי נחיתה שונים ולבדוק איזה מהם אפקטיבי ביותר – זה שמביא פרטי לקוחות רבים יותר.

דפי נחיתה הם בעצם פרסומת רחבה יותר של שרות או מוצר ועיקר מטרתם היא "ללכוד" את המשתמש ולהפכו ללקוח פוטנציאלי.

איך נעצב דף נחיתה?

קודם כל צריך לבדוק מה המסר שהלקוח רוצה להעביר

בעיצוב הדף צריך להקפיד על כמה כללים:

כותרת בולטת תמציתית ועיניינית

טקסט שוטף, קצר וברור, רצוי 4-5 שורות

טופס צור קשר בולט, לא לבקש יותר מדי פרטים מהלקוח, זה מרתיע

לא מכניסים פרסומות לדף נחיתה

הנעה לפעולה – למשל – רוצים הלוואות?הרשמו

אימג' בולט מעניין ומעביר מסר-זהו "הגיבור" של הדף שלכם

דף טוב הוא דף בלי גלילה

עיצוב דף בזהות המותג – להשתמש בלוגו, צבעוניות, תמונות וכו'

הוספת אלמנטים מעצימים לדף – רק אם רלוונטי ונותנים רובד נוסף למסר –

למשל וידאו, או לינק לפייסבוק.

מבנה הדף – אלמנטים קבועים.

ולסיכום:

עיצוב טוב + קופירייטינג נכון =

עמוד נחיתה שמייצר הרבה פניות.

עיצוב דל + טקסט בלתי מקצועי =

בזבוז זמן וכסף.

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top