טוב לדעת

מיתוג העסק – ולמה זה כל כך חשוב לעסקים

התחלתם כעסק קטן, הזמן עושה את שלו וגם העבודה הקשה. אבל חסר פה משהו, הייתה צמיחה ונעצרה, מקסימום עוד לקוח אחד או שניים מתווספים, אבל אתם רציתם אימפריה, רציתם שיכירו את השם שלכם בכל מקום וזה לא קורה. אז איך עושים את זה? איך הופכים את העסק לשם דבר, ואת ה"שם" למותג?

לוגו נכון ובניית אתר אינטרנט משדרים אמינות , יציבות ורצינות. אתר אינטרנט מגדיל את המכירות וחוג הלקוחות, הוא חושף אותך ומעמיד אותך בקנה אחד עם המתחרים, גדולים ככל שיהיו.

אבל בניית האתר צריכה להיות מקצועית ומתוכננת בקפידה, החל מהעיצוב הגראפי וכלה בכתיבת התוכן. צבעים נכונים של הלוגו ועיצוב גרפי נכון ישרתו מצוין את המטרה, תמונות אטרקטיביות יוסיפו עניין ויגדילו לעשות שיגרמו ללקוח גם לקרוא את מצע החברה והשירותים אותה היא מעמידה לרשות לקוחותיה.

גם אם העסק הוא עסק קטן ומותג הוא משהו שמתקשר באופן ישיר עם חברות ענק דע שהבחירה בידך.

כדי להפוך עסק למותג עליך קודם כל לקבוע מי קהל היעד שלך ומה חזון העסק במדוייק כאשר המטרה היא להישאר מקצועיים ולא להתפזר למספר תחומים.

כרטיס ביקור הוא אומנם דבר שטחי אך הוא עושה רושם על הצרכן שלך. ישנם כרטיסי ביקור שנראים כמו תבנית ואינם עושים את העבודה אבל כרטיס עם לוגו מתאים ועיצוב גראפי מושקע יהיו אפקטיביים הרבה יותר…

עקביות היא חלק מתהליך בניית מותג. אם החלטת כי שם העסק יהיה "גגון", דאג כי זה יהיה שם העסק שלך גם כאשר תתחיל לבנות גדרות עץ למשל. בחירת שם ולוגו לעסק זהו מהלך חשוב אם לא החשוב ביותר בדרך למיתוג העסק שלך. יש להוסיף אותו לכל ניירת שנמצאת בשימוש העסק: חשבוניות, הצעות מחיר, הזמנות עבודה וכמובן כרטיסי ביקור ושלטים.

חברה נוהגת להשתמש בהמון מילים כדי למשוך אליה לקוחות: אמינות, איכות, שירות, ידע, וניסיון. המילים האלו הם אכן מילים שמושכות אליהן לקוחות והן צריכות להיות קשורות בקשר ישיר עם שם העסק והלוגו.

לסיכום: חזון העסק, האהבה ומיתוג נכון ומיקצועי הם חלק גדול מבניית המותג. גם עסקים קטנים יכולים להפוך למותג.

כדי להפוך למותג עליך:

 להגדיר יעדים- מהו חזון החברה, מיהו קהל היעד ועד כמה אנו רוצים להפוך מחנות קטנה לעסק שהוא מותג
 האופן שבו אתה עונה לטלפון ומשרת את לקוחותיך והרושם שאתה משאיר הם עוד צעד בדרך למיתוג העסק שלך.
 לוגו נכון ומקצועי – עיצוב לוגו הוא משהו שיש לשקול בכובד ראש. לא מספיק שיהיו לך כרטיסי ביקור כמו של השכן בעסק ממול, עליך להיות יחודי ובולט. הלקוחות אמורים לזכור שכבר ראו את הלוגו, כרטיס הביקור או אתר האינטרנט שלך. עליך לגרום להם לזכור.
מיתוג הוא תרבות ודרך חשיבה

projectImage
projectImage
projectImage
projectImage
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top