טוב לדעת

חדשנות במיתוג

בעידן של עומס גירויים ומסרים אין סופיים הממתג הוא זה שנמצא בין החברה ולבין הצרכן

המיתוג שהוא ייצור צריך להראות את מטרות החברה, מיצוב החברה, וצריך לקלוע לצרכים ורצונות של הצרכן

כולם מדברים על מסר ברור ונקי או לפחות אנחנו מקווים שכך -אבל לא כל אחד מצליח
בשניות בודדות מחקרים מראים שזה סביב 7-8 שניות (הידעת? לדג הזהב יש קשב של 9 שניות)

לכן חידוד המסר ותוצאה של המיתוג חייבת להיות רעננה, בולטת, בלתי נשכחת,

ללקוחות היום יש גישה מהירה למותגים בכל העולם במהירות שיא!
ולכן גישה שונה, חדישה ורעננה תעצור אותם ותמשוך את תשומת ליבם
בעבר היתה גישה שמיתוג שמזכיר מותג קיים זה דבר טוב
הגישה הזו כבר לא נכונה יותר שכן התוצאה הופכת להיות עוד מותג מבין רבים

ZROA-HAZAHAV2

היום יותר מתמיד יש לחשוב מחוץ לקופסא, להיות שונים וייחודיים בכל פריט ופריט
ליצור חוויה ייחודית ללקוח
לחשוב על מסרים מיוחדים ושונים
ליצור /לבחור באיזה תמונות או איקונים אנחנו משתמשים,
איזו שפה אנחנו מדברים
יש לקחת בחשבון את כל המכלול אבל בגישה רעננה ושונה ממה שהיה נהוג בעבר

אם אתם רוצים להיות בעלי מותג רענן חדשני ובועט
צרו קשר ונבנה לכם מיתוג שיוצר חוויה
09-7744802

dior-3

HEADSTART-PAPER-design
HEADSTART-PAPER-design

9

qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

לא כמו האופי הישראלי שנוהג לדחות ולדחות. הכל נעשה בזמן מאוד קצר ובתוצאות שתמיד משביעות רצון.

עידן ירדני, מנהל שיווק מסעדת “שגב"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

התוצרים מדברים בעד עצמם, נראות אחידה מחד ומגוונת מאידך, תוך עמידה בלו"ז ותמיד בשלווה ובאדיבות.

ליאת ליפסקי, מנהלת מועדון יולדות "המרכז הרפואי מאיר"
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

העבודה בוצעה תוך התאמה מקצועית וגמישות לצרכינו בפרויקט. התוצאות היו בהתאם וגרפו מחמאות רבות.

נורית לוי, חברת N-trig
qleft
qright

הלקוחות שלנו מספרים

עבדנו אתכן על פרוייקטים מגוונים ובכל פעם הותרתן בנו חווית לקוח יוצאת מן הכלל. ללא תלות בעומס העבודה בסטודיו, תמיד שידרתן לנו את תחושת "הלקוח היחיד".

טלי כהן, מנהלת שיווק, חברת NeuroTech
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
  • LogoSlider
Top